Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fikk plutselig over 1mbyte/s med DC++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er også et annet problem. Jeg får ikke slettet filen.

Heller ikke i safe mode.

Hva kan jeg gjøre??

Kjør opp et MS-dos vindu og slett fila der ved å skrive inn noe i denne duren her "C:\programmer\fila.fil delete"

Problemet er bare at filnavnet inneholder mellomrom. Er heller ingen sjanse å rename fila.

Hva gjør jeg da??

Lenke til kommentar
Er temmelig sikker på hva som har skjedd her...

Har du mounta bin/iso fila med en virtual cdrom drive e.l.?

Sjekk om imaget inneholder feks. en stor 'dummy' fil. Dette er en fil som kanskje er på 500MB, men bare er full av zero bytes. Det er som regel PS2 spill/apps som pleier å ha en slik dummy file. Grunnen til dette er at hvis programmet på platen ikke er større enn bare noen megabytes så vil ikke PS2'en klare å lese plata hvis imaget ikke er større.. Derfor lager de en dummy file.

Du kan jo sjekke ut dette ganske enkelt med å RAR'e fila e.l. og se hvor mye % du sparer... En slik dummy fil kan jo pakkes ned til praktisk talt ingenting derfor fikk nok DC++'en din en 'speed boost' ;-)

Nei, alt var i orden med filen. Har 'brukt' den grundig:)

Lenke til kommentar
klarte og laste ned 38Mb på 2 sek..Har NGT Charlie :dontgetit:

:dontgetit: åsen disker er det du har da mann. 38 mb i sekundet er det vanlige ata 100 diskere klarer dem maks å skrive 20 mb \ sekundet. vis dem ikke står i raid eller lignende..

men ja til alle dere andre der ute.. man kan faktisk få komprimerte filer over nettet. dette sparer tid og båndbredde jeg har en boot cd til x-box hjemme denne er pakka til utrolige 1 mb. og er egentlig på 700 utpakka.

Det er vanlige ata 100 disker ja.Hvis de klarer 20mb\s så skulle det vel være mulig og få 38mb på 2 sek.

Var vertfall det som stod når jeg hadde lastet ned.38Mb finished in 2sek

beklager var litt trøtt når jeg leste ;)

Lenke til kommentar

Har ADSL 720/128 og fikk 3Mbytes/s :)

Edit: er klar over at det er mange bugs som gjør at det står sinnsyke tall, men i dette tilfelle lastet jeg ned flere hundre mb på få minutter

Endret av Dimm
Lenke til kommentar
Må bare spørre; Sitter alle sammen bare å ser på alle downloads dere har, i mangel på andre ting å gjøre, eller bruker dere programmer som loggfører hastigheten på noen måte?

nei, men man sjekker innom av og til for å sjekke at det fortsatt lastes ned

Lenke til kommentar
Jeg var ute for det samme for en stund siden...holdt på å laste en film da det plutselig skjøt fart...

Men...Fila som faktisk på Hd'en også så ut til å være 700Mb eller rundt der, funket selvsagt ikke...Var bare å slette den.

Jeg tror muligens det er noe sånn "lurefiler" noen har for å få større share enn de egentlig har...-> Fakers...eller bug i programmet..

Edit: Det jeg mener ar altså at du i virkeligheten ikke har den speeden som vises..

lurefil. :p

Lenke til kommentar

Heller ikke i safe mode.

Hva kan jeg gjøre??

Kjør opp et MS-dos vindu og slett fila der ved å skrive inn noe i denne duren her "C:\programmer\fila.fil delete"

Problemet er bare at filnavnet inneholder mellomrom. Er heller ingen sjanse å rename fila.

Hva gjør jeg da??

Prøv å smekk opp en ftp-server, så kobler du deg til den med full axx, så sletter du.. Kan hende det hjelper.. :cool:

Lenke til kommentar

Heller ikke i safe mode.

Hva kan jeg gjøre??

Hva gjør jeg da??

Prøv å smekk opp en ftp-server, så kobler du deg til den med full axx, så sletter du.. Kan hende det hjelper.. :cool:

Du skriver de 6 første bokstavene i filnavnet, etterfulgt av ~1, og til slutt filendelsen.

Eks:

"min PC er kul.avi" -> "minpce~1.avi"

Endret av peach
Lenke til kommentar

Først trodde jeg dette var bare prat og rør, men i går skjedde det samme med meg. En kar som lastet ned en 650MB fil fra meg, brukte litt under 1 minutt. Dvs. 28 MB/s. Og jeg har 10Mbit.

Har vel kanskje noe med kompresjon å gjøre, men allikevel litt pussig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...