Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Emsal skrev (23 minutter siden):

Ser den, blir bare litt fort demotivert hvis jeg ikke får den progresjonen jeg vil. Kjedelig å dø, men så lenge man ikke miste noe progress så går det fint. Kjedelig å måtte begynne langt bak igjen.

Spiller red dead nå, det er en av de tingene jeg synes er kjipt. Lagret rett før jeg laget noe bråk også dødde jeg, men fikk ikke loadet der jeg lagret. Mulig jeg gjorde noe feil.

Man taper aldri mye progressjon i soulsserien. Man begynner tilbake ved sist besøkte bonfire som aldri er langt unna der man er. Hele tiden så låser man opp shortscuts. Alle fiendene spawner på nytt og man taper alle souls man har opparbeidet. Men de finner man igjen om kan kommer seg til samme punktet igjen uten å dø. Man låser opp snarveienr hele tiden. Og det at fiendene spawner på nytt gjør at man kan grinde souls og levle opp XP. Så du kan grinde til du blir grå i håret om du vil så. Souls serien er rollespill så man levler opp en haug med stats. 
Anbefaler deg å kjøpe Dark souls 3, det er alltid på tilbud. Du vil ikke angre.
Elden ring er forresten enda mer tilgivende enn dark souls. På dark souls så tenker man ikke på savegames, spillet lagres nesten hvert sekund automatisk og det kan aldri bli noe galt.Du kan også spille Co-op osv. man er som sagt alltid online, Du vil se andre spillere som spøkelser i spillet. Det er ganske unikt :)

 

 

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crazning88 skrev (7 timer siden):

Lost Ark blir nok noe av de største som skjer innen for mmo sjangeren i 2022 i europa. Rart det ikke mer mer dekning av dette spillet.

Spillet er riktig nok noen år gammelt, men mengden endgame content er jo så stor at EU får i pose og sekk når det kommer til et fullverdig mmo opplevelse.

Blir veldig gøy å prøve. Sett frem til det en stund. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...