Jump to content
Sneakydecoy

Reklamasjon går ut på vei til verksted? Power ventet for lenge.

Recommended Posts

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

3 minutes ago, Stoddart said:

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

Hm.. Skulle tro det var greit når LG sier:
"34GN850 is a NVIDIA-tested and officially verified G-SYNC® Compatible monitor, eliminating screen tearing and minimizing stutter for a smoother, faster gaming experience."

Mine to siste skjermer har hatt Freesync og fungert utmerket med Nvidia. Visst den er offisielt støttet så skal den fungere uten noen problemer. Jeg personlig ville ikke ha kjøpt G-Sync skjerm i dag siden man blir låser seg fast til Nvidia.

G-sync chip for variabel overdrive er priceless. De fleste G-Sync compatible har ghosting på grunn av manglende variabel overdrive. Husk å sette FPS cap lavere, for eksempel 3 FPS, enn skjermens refresh rate ellers kan det bli hinsides input lag.

Edited by BadCat