Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøpe kontinentalseng på Skeidar, Møbelringen eller Bohus (Jensen vs. Svane vs. Wonderland)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (2 minutter siden):

Ok. Hvilke(n) mener du kan leveres som rammeseng. Jeg finner det ikke på nettsidene til Møbilringen/Wonderland.
 

 

Du finner basic informasjon på wonderland sine sider.

https://wonderlandbeds.no/produktkategori/senger/mobelringen

Nøyaktig pris på 140x200 om du går for ramme eller kontinental kommer ann på hvilken madrass du velger og type overmadrass. Prislistene har butikker. Vanligvis 25% rabatt på rammesenger

Lenke til kommentar
mobile999 skrev (17 minutter siden):

La meg omformulere meg. Ingen av rammesengene som Møbelringen fører (Diamante, Harmony og Scala) er oppført med 140 bredde på Wonderland sine nettsider. Finnes bredden som standardstørrelse likevel?

Hei, bra du merket det. Ser jeg var litt rask. Da blir det isåfall kontinentalseng i 140x200. Blir noe dyrere da det kommer et ekstra innlegg i sengen. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Labelle skrev (På 19.1.2022 den 1.24):

Hei, bra du merket det. Ser jeg var litt rask. Da blir det isåfall kontinentalseng i 140x200. Blir noe dyrere da det kommer et ekstra innlegg i sengen. 

Hei!

Har du noen erfaringer/synspunkter om Wonderland SL14? Er det noe spesielt med de Sensitive fjær med 11 vindinger og extra pocket i bunnen?

Ser ut som bare Skeidar har de. Jeg startet min eget emne om Wonderland senger og forskjeller mellom forskjellige modeller, så du kan svare der om du vil! Setter stor pris på din mening for du fremstår som ærlig og ekspert på området! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...