Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 18


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Klopp smiler på banen etter poengtap 😱😱😱

Tror han var letta å ha sikret poeng etter å ha blitt redusert til 10 man og så mye tillegg. Heldigvis gikk ikke Tottenham for seieren så, da gikk jo det greit. Jeg kan ikke fatte hvis denne dømmingen ikke får konsekvenser. Eller jo jeg kan det, ting er jo som de alltid har vert, bare verre! 

Lenke til kommentar

Klopp er klokkeklar til Sky. Robbo sitt kort var rødt, og det skulle Kane hatt og. Tierney hadde beste plassen på hele stadion for å se situasjonen med Kane. I tillegg stiller han spørsmål med situasjonen med Jota som blir meiet ned i feltet, og lurer på hvor folkene i VAR-rommet var i disse situasjonene.

Lenke til kommentar
guttorm skrev (47 minutter siden):

Tror han var letta å ha sikret poeng etter å ha blitt redusert til 10 man og så mye tillegg. Heldigvis gikk ikke Tottenham for seieren så, da gikk jo det greit. Jeg kan ikke fatte hvis denne dømmingen ikke får konsekvenser. Eller jo jeg kan det, ting er jo som de alltid har vert, bare verre! 

Det var en spøk med tanke på kritikken en (nå sparket) manager fikk i media for å smile etter en seier hvor laget ikke spilte bra :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...