Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop`en daua..


Anbefalte innlegg

Parkerte den fine laptop`en min på kjøkkenbordet for noen dager siden og satt vinduet på gløtt. Batteriet var "tomt" som i 0% så den slo seg av og tenkte ikke noe mer over dette. Dette var under en kuldeperiode så jeg var borte noen dager og det var vel litt kaldt i leiligheten. Jeg tror jeg fikk liv i den som normalt i går -såvidt- men nå er den helt umulig å vekke til live. Det er nå 2 stk. blå lys som lyser på siden av laptop`en, og det var vel noe oransje lys der også på den ene, men den av og på knappen fungerer ikke i det hele tatt og maskinen virker "død". Har spenningen i batteriet falt under minimumsnivået eller er det enda mere galt enn som så? Det hjelper ikke at jeg kobler den på strømnettet og den pipelyden når jeg kobler på strømmen er heller ikke å høre lenger. Ellers så har maskinen fungert perfekt hele tiden opp til nåtid...ugh. Den laptop`en jeg skriver på nå bruker jeg kun på strømnettet (uten batteri inni maskina) og den stod kun 1 meter unna all elendigheten men denne fungerer akkurat som før. Legger ved en link til laptop`en som jeg ikke får liv i. Produesert i mars 2017 står det å lese.

https://laptopmedia.com/series/acer-swift-3/

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjern bios batteri og ram. Litt usikker på om den maskinen støtter JRST reset. Google dette. Kort fortalt to punkter man kortslutter for å cleare cmos på hovedkortet. Sitter som regel under rambrikken eller ved ram sloth. Hvis maskinen er under 5 år, kjøpt i Norge og du har gyldig kjøpskvittering så send den inn på verksted. F.eks conmodo eller noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...