Gå til innhold

Apple ladekabel Teleoutlet, ekte?


bbios

Anbefalte innlegg

Hei, 

Kjøpte Ladeboks og kabel hos teleoutlet.no Apple Lightning til USB-C ladekabel 2m

( legger link) 

https://teleoutlet.no/products/apple-lightning-til-usb-c-ladekabel?variant=34869157003308

Under beskrivelse står det "Original Apple-ladekabel til bruk sammen med Type-C Power Adapter."

 

Men den va ulik den æ hadde fra før av. Mindre omkrets og stivere kabel, noen som veit om dette er kopi el har d vært endringer siden æ kjøpte sist? 3-4 år siden. 

Endret av bbios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitat
"Som ny" betyr at telefonen er helt ny, men at forseglingen har vært brutt. Den har blitt returnert fra en av de norske mobiloperatørene, som oftest fordi kunden har benyttet seg av angreretten. Leveres komplett i originalemballasje.
Mobiltelefoner med helt ny skjerm, nytt bakdeksel og batteri. Gir deg følelse av å få en splitter ny mobiltelefon. Leveres uten lader.

Tja ville ikke stolt på dette, tror det er kopi eller falsk men trenger ikke bety at den er ubrukelig av den grunn kjøp heller på ebay eller aliexpress. Men kan jo bli lurt også der.

Lenke til kommentar

Ser da ekte ut den. Hva er det som får deg til å tro den er falsk?

Teleoutlet er faktisk en ganske seriøs butikk, så jeg tror ikke de skriver original dersom det ikke er det.

Og ja, den har forandret seg litt fra 4 år tilbake. Da hadde kabelen USB-A i ene enden og ikke USB-C.

 

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (4 minutter siden):

Ser da ekte ut den. Hva er det som får deg til å tro den er falsk?

Teleoutlet er faktisk en ganske seriøs butikk, så jeg tror ikke de skriver original dersom det ikke er det.

Og ja, den har forandret seg litt fra 4 år tilbake. Da hadde kabelen USB-A i ene enden og ikke USB-C.

 

Har den me usb-c fra før av :) 

som sagt, tynnere og endel stivere kabel enn den æ har fra før av, derfor æ usikker om d e en orginal el kopi. 
 

 

Lenke til kommentar
bbios skrev (4 minutter siden):

Har den me usb-c fra før av :) 

som sagt, tynnere og endel stivere kabel enn den æ har fra før av, derfor æ usikker om d e en orginal el kopi. 
 

 

Disse kablene har uansett endret seg over tid. Noen ganger brukes det en litt annen type plast. 

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (1 time siden):

Apple-kabler kommer stort sett i esker, så hvis den bare kom løst som dette er jeg skeptisk til at den er original.

Det betyr ikke at den er dårlig, bare så det er sagt. Men jeg ville ikke stolt på at den var original.

Husk at Teleoutlet ofte selger litt brukte eller varer som er levert tilbake på angreretten. Så emballasje kan være kastet.

Men det sikreste er nok å spørre dem. De har sikkert en kundeservicemailadresse.

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...