Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva hadde du tenkt om dama du dater/blir sammen med har mye sexleketøy?


Gjest d8883...b2b

Anbefalte innlegg

Gjest d8883...b2b

Da tenker jeg et ganske bredt utvalg i vibratorer, dildoer, buttplugs og mye annet. Når passer det seg å introdusere en eventuell partner for en slik samling? Kan det virke skremmende og turn-off? 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Milhouse85, godt oppsummert. Bra for henne, viser at hun tar ansvar for sin egen og evt partners seksualitet. Jeg hadde nok bare etter hvert vist fram hva jeg har, eller fortalt. Så kunne man hatt konkurranse om hvem som har mest. hehe 😛

Endret av Zimon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest d8883...b2b

Dette var gøy. Hadde ikke forventet disse svarene. Er redd for å bli oppfattet som grisete.

Da må jeg slenge på et annet spørsmål: hva om kvinnen har sexleketøy som også kan brukes på menn? Tenker dere da på hvem de har blitt brukt på tidligere? Jeg rengjør selvsagt leketøyene godt. Nå har jeg ingen leketøy jeg har brukt med eller på menn foreløpig, men har vurdert å kjøpe parvibratorer å ha tilgjengelig for kos med menn. Og strap-on belte, men da bruker jeg mine egne dildoer på han også. 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Lenke til kommentar
Gjest d8883...b2b skrev (5 minutter siden):

Dette var gøy. Hadde ikke forventet disse svarene. Er redd for å bli oppfattet som grisete.

Da må jeg slenge på et annet spørsmål: hva om kvinnen har sexleketøy som også kan brukes på menn? Tenker dere da på hvem de har blitt brukt på tidligere? Jeg rengjør selvsagt leketøyene godt. Nå har jeg ingen leketøy jeg har brukt med eller på menn foreløpig, men har vurdert å kjøpe parvibratorer å ha tilgjengelig for kos med menn. Og strap-on belte, men da bruker jeg mine egne dildoer på han også. 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Jeg er nå glad i grisejenter jeg da. 😏 Synes det er flott med jenter som tar initiativ og koser seg med egen nytelse.

Vibratorer til utvortes bruk er null stress. Masturbasjonshylser og dildoer/plugger i silikon eller gummi er ting jeg i utgangspunktet anser som personlige og ikke bør deles. Selv om kondom har vært brukt tidligere så er det en aldri så liten mental sperre der med ting som er porøse og potensielt kan ha hatt kontakt med kroppsvæsker. Dildoer og plugger i glass og stål er mindre problematiske da de ikke er porøse, og i tillegg kan de kokes og steriliseres skikkelig.

Hør med Kondomeriet eller de som har produsert leketøyet, om de mener det er av en slik art at det kan deles av flere og hvordan det da bør rengjøres, eller om det er ment for én og bare én person.

Lenke til kommentar
Gjest d8883...b2b
henrikwl skrev (19 minutter siden):

Jeg er nå glad i grisejenter jeg da. 😏 Synes det er flott med jenter som tar initiativ og koser seg med egen nytelse.

Vibratorer til utvortes bruk er null stress. Masturbasjonshylser og dildoer/plugger i silikon eller gummi er ting jeg i utgangspunktet anser som personlige og ikke bør deles. Selv om kondom har vært brukt tidligere så er det en aldri så liten mental sperre der med ting som er porøse og potensielt kan ha hatt kontakt med kroppsvæsker. Dildoer og plugger i glass og stål er mindre problematiske da de ikke er porøse, og i tillegg kan de kokes og steriliseres skikkelig.

Hør med Kondomeriet eller de som har produsert leketøyet, om de mener det er av en slik art at det kan deles av flere og hvordan det da bør rengjøres, eller om det er ment for én og bare én person.

Herlig... ;) 

Slike masturbasjonshylser har jeg ikke, tenker mer på plugger og dildoer. Men jeg har bare det i silikonmateriale, så da er det ikke aktuelt for deling. Har et par plugger i stål, bør kanskje investere i litt mer leketøy i glass og stål, som kan deles. Takk for svar! 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Lenke til kommentar
Gjest d8883...b2b skrev (10 minutter siden):

Herlig... ;) 

Slike masturbasjonshylser har jeg ikke, tenker mer på plugger og dildoer. Men jeg har bare det i silikonmateriale, så da er det ikke aktuelt for deling. Har et par plugger i stål, bør kanskje investere i litt mer leketøy i glass og stål, som kan deles. Takk for svar! 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Det tryggeste er nok å ikke dele de leketøyene ja. Men hør som sagt med produsenten. Og kondom er som sagt alltids en mulighet, så det blir opp til den enkelte lekepartner du finner deg om de er komfortable med å bruke et sånt leketøy etter at det har vært brukt på andre selv med kondom. Det kan godt hende at jeg er ekstra squeamish på akkurat det og at andre ikke har noe problem med det. 😄

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest f6dda...aaa

Mann, slutten av 40-årene her. Helt enig med de andre. Bare positivt at du kjenner deg selv og din egen seksualitet, hva som fungerer osv osv.

Anonymous poster hash: f6dda...aaa

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For min del så er det et absolutt krav i et monogamt forhold at han/hun er åpen for leketøy, og aller helst av det mer kinky slaget. Så for min del så er det et enormt pluss at noen har leketøy fra før. Det viser at man forhåpentligvis har et åpent sinn, og det kan man ha mye moro med.

Lenke til kommentar
On 10/24/2021 at 1:09 AM, PerBertil said:

Å eksperimentere med sin seksualitet sammen med partner og også alene er bare sunt. Men et problem er at det for kvinner er allment akseptert med sexleketøy. Mange tenker at en mann som har det er en taper eller noe i den duren.

Nei, akkurat det der tror jeg sitter mest i hodet ditt. At det er allment akseptert at kvinner har sexleketøy føler jeg i bestefall er aldersbetinget. Jeg opplever det iallfall slik at det fortsatt er tabu for endel kvinner. Når det kommer til menn så begynner jeg å lure fælt hvor du får det fra. Man skulle nesten tro du vanker med feil folk her... Joda, det er nok ikke det lureste å åpen annonsere at man har skapet fult av leketøy, men det er litt andre grunner enn «taper» bak akkurat det. Sånn i forhold til intimpartnere jeg har hatt, har de vist enorm entusiasme for spesifikke leketøy jeg har (f.eks. noe ala denne). Jeg blir til og med instruert til å ta med meg visse ting. Det henger litt dårlig sammen med «taper», så... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest 4b0d1...99e
Gjest d8883...b2b skrev (På 20.10.2021 den 23.19):

Da tenker jeg et ganske bredt utvalg i vibratorer, dildoer, buttplugs og mye annet. Når passer det seg å introdusere en eventuell partner for en slik samling? Kan det virke skremmende og turn-off? 

Anonymous poster hash: d8883...b2b

Jeg er jente selv da, og har mye leker 😊 Selv så er jeg ikke tilbakeholden med at jeg har det og at jeg liker å leke. Merker fort hvis den man er med da blir usikker eller synes det er gøy.  Jeg har vært med de som føler seg truet og nå møtt en mann som har mer leker enn meg! Det er jo noe som tenner meg veldig. En vi er jo alle ulike der da:) Men for mange jenter så er det en nødvendighet med litt hjelp, og det er jo et supert hjelpemiddel for dere gutta😉 For å få den beste orgasmen må jeg enten bli slikket og fingret, eller stimulere klitoris med vibrator under samleie. Men kommer jeg først en gang skikkelig, så kommer de lettere etterpå uten hjelp😊 mange jenter tørr ikke si hva de liker ol, så tenker du skal være glad hun forteller deg om lekene😉 Have Fun! 

Anonymous poster hash: 4b0d1...99e

Lenke til kommentar
Ernie skrev (På 7.11.2021 den 8.30):

Nei, akkurat det der tror jeg sitter mest i hodet ditt. At det er allment akseptert at kvinner har sexleketøy føler jeg i bestefall er aldersbetinget. Jeg opplever det iallfall slik at det fortsatt er tabu for endel kvinner. Når det kommer til menn så begynner jeg å lure fælt hvor du får det fra. Man skulle nesten tro du vanker med feil folk her... Joda, det er nok ikke det lureste å åpen annonsere at man har skapet fult av leketøy, men det er litt andre grunner enn «taper» bak akkurat det. Sånn i forhold til intimpartnere jeg har hatt, har de vist enorm entusiasme for spesifikke leketøy jeg har (f.eks. noe ala denne). Jeg blir til og med instruert til å ta med meg visse ting. Det henger litt dårlig sammen med «taper», så..

For meg er ikke det noe galt med sexleketøy, men en betydelig del jeg har møtt av andre menn synes eller tror man er en taper om han har en fleshlight eller liknende leketøy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...