Gå til innhold

Ny N6600


Anbefalte innlegg

kjøpte n6600 idag og ser at det er en blinkende blå prikk..dette er vel en pikselfeil...er det virkelig slik at det må være 3 pikselfeil på skjermen for å få en ny?...kjøpte den hos elkjøp, hvor jeg også kjøpte en såkalt trygghetsgaranti...teller den i denne sammenheng?.....da jeg tok et bilde i mørket på nattmodus var det hvite prikker som hoppet rundt på skjermen..er det vanlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja man må ha minst 3 ifølge nokia,det med hvite prikker er også litt normalt sjekk testen til amobil.Tryghets garanti tror jeg ikke går under det bare hvis telefonen er skadet fysisk.Men du kan bruke 30 dagers full returetten :thumbs:

Glad jeg ikke kjøpte 6600 døde piksler er det verste jeg vet.

Lenke til kommentar

Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det! :thumbs:

 

Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende.

 

Håper du får byttet tlf! :)

Lenke til kommentar
Jepp!....Dro til Elkjøp med telefonen og fikk byttet mobilen med en eneste gang!..Pluss at de beklaget det inntrufne...Det kaller jeg bra kundebehanding....Og nå har jeg en nokia 6600 uten pikselfeil..! :thumbs:....

Jøss jeg trodde at elkjøp ikke var så flinke med kundebehandling jeg.. På nettsidene siden hvor det står hvilken rettigheter man har når man kjøper noe så har de utelatt retten man har på ny vare ved feil på masseproduserte varer og at hvis det innen et halvt år skjer noe feil med mobilen så er dte produsrererens feil hvis ikek butikken kan bevise at du har f.eks. mistet den.. Det stod to sider ( altså dobbeltside) om det i Drammens tidene idag.. Det står sikert om det på avisens nettsider tror den er dtbb.no hvis noen er interresert i å lese om det.. Men det er jo bra at du fikk bra service da! :)

Lenke til kommentar
Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det! :thumbs:

 

Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende.

 

Håper du får byttet tlf! :)

Dette med "mulittask" og holde nede meny. Er dette mulig med sx1 på noen måte?

Lenke til kommentar
Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det!  :thumbs:

 

Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende.

 

Håper du får byttet tlf!  :)

Dette med "mulittask" og holde nede meny. Er dette mulig med sx1 på noen måte?

jada funker fett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...