Gå til innhold

ANMELDELSE: FIFA 22


Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (2 timer siden):

Hvis det er for mye nytt i FIFA vil det trekke ned spillet litt for min del. Nå spiller ikke jeg FUT og sånt, men lokal multiplayer med kompiser. Tror veldig mange spiller kun på den måten. Spillet er allerede et fantastisk bra fotballspill, og for store endringer i den grunnoppskriften ville trukket ned for vår del. Så jeg forstår hvorfor EA holder seg på trygg grunn. 

Men hvorfor lage et nytt spill? Helt siden de gikk over til Frostbite kunne hvert eneste spill siden vært en DLC. Det er kun en pengemaskin og det er pga FUT.

Om spillet er så bra, la det være "season pass" eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Coffey skrev (På 8.10.2021 den 16.20):

Kan du utdype hva du mener med dette? Har ikke spilt FIFA på en stund, men er nysgjerrig på hva du peker til.

Hei. Når eg spiller en kamp og er i slag så scorer eg gjerne 4 mål. Slik at eg leder 4- 0 Da begynner plutselig laget mitt forvandles til ett bronselag. Og laget til motstanderen scorer på alt slik at dei vinn 5-4. Da er gjerne statistikken 25 skudd til meg 73% balleinnehav, 200 pasninger. Og 20 taklinger. Motstander 4 skudd 4 mål. 27% ball, 40 50 pasninger og 5 til 10 taklinger.  Det er egentlig helt vilt hvordan målene kommer osv. Rett og slett latterlig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...