Gå til innhold

Flere utviklere skal ha mottatt verktøy for å lage 4K-spill til Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utsagn A:

"Dette er bare rykter og vi har ingenting nytt å fortelle om en 4k Switch"

Utsagn B:

"Ryktene er falske, og vi har ingen planer for en ny Switch, bortsett fra OLED-versjonen"

Jeg hadde forventet utsagn A, fordi det bare avfeier ryktene og sier at Nintendo ikke har noe de har å meddele om saken. Vi fikk utsagn B, som er problematisk hvis ryktene viser seg å være sanne, fordi det da faktisk er en ren og skjær løgn.

Basert alene på hvordan utsagnet var formulert, så heller jeg mot at ryktene ikke er sanne, og at det ikke blir noe oppgradert versjon på en gooood stund til.

Lenke til kommentar
tankbug skrev (44 minutter siden):

Utsagn A:

"Dette er bare rykter og vi har ingenting nytt å fortelle om en 4k Switch"

Utsagn B:

"Ryktene er falske, og vi har ingen planer for en ny Switch, bortsett fra OLED-versjonen"

Jeg hadde forventet utsagn A, fordi det bare avfeier ryktene og sier at Nintendo ikke har noe de har å meddele om saken. Vi fikk utsagn B, som er problematisk hvis ryktene viser seg å være sanne, fordi det da faktisk er en ren og skjær løgn.

Basert alene på hvordan utsagnet var formulert, så heller jeg mot at ryktene ikke er sanne, og at det ikke blir noe oppgradert versjon på en gooood stund til.

Det er flere måter å vri utsagnet på. Om navnet på enheten ikke er "Nintendo Switch", men f. eks "Super Nintendo Switch" så har de teknisk sett ikke løyet for noen. Jeg leser det som ren PR mtp. at de lanserer ny hardware om 1 uke, og de vil maksimere salgene av Switch OLED så godt de kan.

Men 11 ulike og uavhengige kilder er altfor mange til at det bare er oppspinn.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Nintendo har skrinlagt planer om oppgradert Switch. Standard Switch selger for bra til at de gjør det.

Det kommer i stedet en ny konsoll i 2024/25. Denne vil ha 4k-støtte osv. Nintendo ønsker at utviklere skal ha erfaring med å lage krevende spill til en kraftigere håndholdt konsoll. Derfor disse verktøyene som er gitt ut, og derfor Nintendo sier at de ikke har planer om en ny Switch.

Endret av Donkey Kong
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Zeth skrev (19 timer siden):

Switch skulle hatt litt mer kraft. bra konsept men burde kjørt Zelda BOTW uten lugging iallefall.

Helt enig, etter å ha spilt det på pc, så hadde det vært en veldig kjip opplevelse å spille det på switch igjen. Man blir fort glad i 60+fps, bedre grafikk og at ting langt unna lastes inn tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...