Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lapp på temometer: Fjernes eller ikke?


Gjest 928ef...42e

Anbefalte innlegg

Gjest 928ef...42e

Har kjøpt et termometer som brukes i pannen.
På displayet er det klistret en sånn folie over, med "caution" og noe om at forsjellig skinn kan gi forskjellig temperatut.
Bør jeg la den være på, eller pleier man fjerne den lappen?
Bilde:

spacer.png

 

Anonymous poster hash: 928ef...42e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 928ef...42e
zanta skrev (14 minutter siden):

Hva sier bruksanvisningen?

Står ikke noenting om det. Så gjennom alt en gang til.

Anonymous poster hash: 928ef...42e

Lenke til kommentar
Gjest 928ef...42e
sedsberg skrev (14 minutter siden):

Den lille fliken som henger ned over mode-knappen er et sikkert tegn på at den kan dras av.

Har ikke lagt merke til den før nå, takk for opplysningen. Da kan den dras av, men bør den det, eller bør den med fordel fortsette å være der? Jeg har sett noen som lar slike ting være urørt.

Anonymous poster hash: 928ef...42e

Lenke til kommentar

Slike plastfilmer er helt vanlig å finne på forskjellige nye produkter med display. Det var tilsvarende på mitt termometer, smartklokken, mobiltelefonen, et kamera jeg handlet for etpar år siden, og en rekke andre ting, selv mikrobølgeovnen da den var ny.
Det settes på hos fabrikken for å beskytte den fabrikknye skjermen/displayet, frem til du har mottatt produktet. Det er ikke en del av produktet, men av emballasjen. Kan trygt tas av ifbm. utpakkingen av produktet før det tas i bruk.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 928ef...42e
Kajac skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ta den av skjermen og klistre den på baksiden av termometeret eller noe sånt, slik at du fremdeles har informasjonen tilgjengelig. Men den  ikke være oppå skjermen. Det er bare plagsomt.

Godt forslag, da gjør jeg det. Ja, det er på en måte plagsomt selv om det ikke er noe problem å se tallene gjennom det.

Anonymous poster hash: 928ef...42e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...