Gå til innhold

kjøpe nintendo switch?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Har en ps5 og en ps4, pluss en gamecube. Vurderer sterkt å kjøpe en switch nå for å spille mario og zelda. Er switch et godt kjøp nå i 2021? eller bør jeg stå over? God og mye underholdning? Siste mariospillet jeg spilte var mario 3ds til nitendo 3ds, og jeg må innrømme at det ikke var så gøy 😅

Er vel zelda som er største trekkplasteret.

Dere som har switch, er dere fornøyd?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt Switch'en for slik den er, men samtidig håper jeg det kommer en sterkere versjon snart. Jeg har i tillegg en gaming PC så jeg spiller omtrent bare eksklusive Nintendo spill som Mario, Zelda, Smash osv på den. Den har mange gode spill, men du bør nesten like litt den type sjanger/gate eller hvordan jeg skal forklare det for at du skal føle deg fornøyd. Du blir nok skuffa om du er en ihuga WOW eller CS/CoD type gamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quote

...

One year later in January 2021, a similar statement was made saying Nintendo won't be announcing a new Switch model "any time soon" — a notably less concrete statement which leaves the door open for a launch later in the year.

...

According to a report by Bloomberg, we could see the Switch Pro as early as September 2021.

Kilde: https://www.nintendolife.com/guides/nintendo-switch-pro-everything-we-know-so-far-4k-visuals-nvidia-tegra-and-2021-release-date

Rykter om en ny konsoll i 2021 har dukket opp et par ganger i 2020, men når jeg ser de siste ryktene virker det ikke som det blir noen ny Switch i 2021.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ble det ikke nettopp lansert en ny Switch nå da? Med 7" OLED skjerm og bredbåndskontakt på docking. Men ikke bedre prosessor, mer ram eller 4K støtte. Kun bedre skjerm. 

Eneste grunn til å kjøpe Switch er spillene. Om de kan spilles på en annen konsoll, eller man ikke har interesse av Breath of the Wild og den kommende oppfølgeren, samt et og annet Mario-spill er det bortkastet. 

Men liker man Zelda og Mario er konsollen helt grei. Dyr, men grei 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, newman221 said:

Ble det ikke nettopp lansert en ny Switch nå da? Med 7" OLED skjerm og bredbåndskontakt på docking. Men ikke bedre prosessor, mer ram eller 4K støtte. Kun bedre skjerm. 

Kom nyhet denne uken ja, men ikke hva de fleste hadde håpet på. De legger til følgende på Gamer.no:

Quote

Det er dermed litt usikkert hva denne nye modellen egentlig er – om det er den beryktede 4K-Switchen som har blitt nedskalert, eller om Nintendo også planlegger å kunngjøre en 4K-modell om ikke så lenge. 

https://www.gamer.no/artikler/her-er-den-nye-nintendo-switch-konsollen/511795

4 hours ago, newman221 said:

Men liker man Zelda og Mario er konsollen helt grei. Dyr, men grei 

Mario er mer enn kun et plattformspill, og Nintendo har en grei katalog med egne eksklusiver i tillegg til de du nevner, deriblant Smash, Pokemon, Fire Emblem, Donkey Kong. Om Metroid Prime 4 kommer, eller en triologi med de tre første Prime-spillene, så blir det definitivt Nintendo-konsollen som er tilgjengelig når de kommer ut på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...