Gå til innhold

Elkjøp, dette er svindel..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den dagen du, da kan vi jo slutte å selge 9800Pro fra hercules til samme pris. :roll:

Men la oss fortsette det "eksempelet" ditt. hadde vi solgt den til det, så kunne du kommet med webshoptilbud, tilogmed julekalendertilbud o.l, og du ville fått kortet rett i hånda til webshoppris! DET er prisgaranti.

store som vi er.

[flashback]

 

Eg var innom elkjøp med skriftlig tilbud på ein siemens me45, men elkjøp ville ikkje mache prisen fordi den var ifrå ein web butikk. (flexi-data)

Fek samme beskjed på alle 3 elkjøp butikkane eg var innom.

 

[/flashback]

Lenke til kommentar

Forsatt ingen elkjøp-ansatte som har svart på hvor mange som benytter seg av "prisgarantien". Det står ikke spesifikt i Elkjøps markedsføring at nettbutikker ikke gjelder, så jeg sender en klage til Forbrukerrådet i første omgang i morgen.

 

Det sier seg jo selv at du ikke kan ha en prisgaranti som gjelder kun på "utvalgte" butikker, uten å nevne det spesifikt i markedsføringen.

 

Jeg er generelt sett ingen "Elkjøp-hater", de har gode hvitevare og brunevare avdelinger, dessverre står det ikke like godt til med data-avdelingen.

Lenke til kommentar

Øyh? Jeg hadde en kunde i dag som benyttet seg av prisgarantien, og der ga jeg 350 i avslag på en mobil. Fra 549 til 199,-

 

Og det var en annen fyr hos oss i dag, som hadde ventet en uke på en pc som ikke kom, han ga vi en pc som kostet 2000,- mer, og en 17" LCD istedenfor 15".

Annonsegaranti ;)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hmm

 

Personelig synes jeg Elkjøp er hendige for alle innkjøp som jeg vil ha NÅ NÅ NÅ og ikke vente i ukesvis på fra en eller annen nettbutikk..

 

Hardiskene deres 160gb til 1200 virker okay...

DVD brenner til 1200,- jeg kan plukke den opp nå og ta med meg hjem..

 

Etc slike ting er stedet ypperlig til...

 

Men til å kjøpe ny pc...aldri

 

Hilsen

Janster

Lenke til kommentar

må si det at det virker som folk tenker GB, mb og GHZ!

spess i klassen min folk himler med øynene når de hører 200GB!

også når jeg sier at jeg har amd xp 3000+ klokka til 2,3ghz så påstår de at celronen deres på 2,6 slår den nedi støvlene!

 

så poenget er det at folk har blitt oppforstra til og tenke Gb, MB OG GHZ!

 

så til alle bygg dere pc selv! det er enkelt!

Lenke til kommentar
må si det at det virker som folk tenker GB, mb og GHZ!

spess i klassen min folk himler med øynene når de hører 200GB!

også når jeg sier at jeg har amd xp 3000+ klokka til 2,3ghz så påstår de at celronen deres på 2,6 slår den nedi støvlene!

 

så poenget er det at folk har blitt oppforstra til og tenke Gb, MB OG GHZ!

 

så til alle bygg dere pc selv! det er enkelt!

 

"så poenget er det at folk har blitt oppforstra til og tenke Gb, MB OG GHZ! "

 

Ikke alle, ser jeg..... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...