Gå til innhold

Her er Battlefield 2042


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Quakecry skrev (2 timer siden):

Håper hvert fall en kan velge servere uten botter, ønsker ikke å ha det i mulitplayer matcher. 

https://answers.ea.com/t5/Battlefield-Announcements/Battlefield-Briefing-Welcome-to-2042/m-p/10415599?utm_campaign=bf2042_hd_ww_ic_soco_twt_tw-battlefield-briefing&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=69004&ts=1623848463411#M1

Sitat

Also new is the introduction of AI Soldiers (Artificial Intelligence) to the series. As a multiplayer-only experience, it’s important for us to let you play Battlefield 2042 when and how you want. Here is what that looks like in the All-Out Warfare experience of Conquest and Breakthrough:
 

  • Multiplayer – AI soldiers are used for server-filling capabilities, ensuring your matches remain full, no matter your location.
  • Co-Op – Allows you to play together with friends, against AI soldiers.
  • Solo – If you wish to perfect your skills for multiplayer, you can even play alone against AI soldiers.

Så de blir serverfyll, slik at det alltid er 124/124 .

Får håpe at vi denne gang får en skikkelig RSP tjeneste, hvor det er mulig å slå av AI og eventuelt andre ting (som vær, rakettoppskyttingen, osv.)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, IT-Henrik said:

https://answers.ea.com/t5/Battlefield-Announcements/Battlefield-Briefing-Welcome-to-2042/m-p/10415599?utm_campaign=bf2042_hd_ww_ic_soco_twt_tw-battlefield-briefing&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=69004&ts=1623848463411#M1

Så de blir serverfyll, slik at det alltid er 124/124 .

Får håpe at vi denne gang får en skikkelig RSP tjeneste, hvor det er mulig å slå av AI og eventuelt andre ting (som vær, rakettoppskyttingen, osv.)

 

Skuffende. Håper det kan slås av. Jeg spiller ikke battlefield for å spille mot botter. Greit om en skal øve, men ellers nei takk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Quakecry skrev (17 minutter siden):

Skuffende. Håper det kan slås av. Jeg spiller ikke battlefield for å spille mot botter. Greit om en skal øve, men ellers nei takk. 

For meg kommer det an på hvor godt utført det er, gidder ikke å dømme det sønder og sammen uten å ha testet det, bare fordi det er botter. 

Ikke sikkert det blir så merkbart, som regel plenty av spillere som springer rundt som hodeløse kyllinger også. 

Mulig at de til og med deler ut medpacks, ammo og revives.🙂

Lenke til kommentar
16 minutes ago, IT-Henrik said:

For meg kommer det an på hvor godt utført det er, gidder ikke å dømme det sønder og sammen uten å ha testet det, bare fordi det er botter. 

Ikke sikkert det blir så merkbart, som regel plenty av spillere som springer rundt som hodeløse kyllinger også. 

Mulig at de til og med deler ut medpacks, ammo og revives.🙂

Haha. Jo, mye mulig dem er hjelpsom. Men er ikke så gøy og skyte på botter. Vil vite det er folk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...