audunr Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 da sier jeg tusen takk for hjelpen. jeg valgte denne, og kjøpte den. https://prisguiden.no/produkt/9406 kunne kjøpt en bedre en, men jeg trengte det beste til billigst pris. Det at den bråker litt betyr ikke så mye for meg. takk for alt, og godt nytt år., Det der er ikke en CD-brenner, det er en DVD-leser. Jeg har en LiteOn 52x CD-brenner. Ingen problemer. MVH Audun
sasja1972 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Heisann, Den linken du viser til her er ikke en brenner som du i overskriften var på jakt etter!! Det er en DVD leser.
el_cash Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 da sier jeg tusen takk for hjelpen. jeg valgte denne, og kjøpte den. https://prisguiden.no/produkt/9406 kunne kjøpt en bedre en, men jeg trengte det beste til billigst pris. Det at den bråker litt betyr ikke så mye for meg. takk for alt, og godt nytt år., Den du har linket til er jo ingen brenner ? aner jeg at xanitra plutselig har problemer...?
Zamoht Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 heh liten bummert det der.. ikke rart den var billig..
Caddy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Stemmer det... Det er bare en spiller... Hvor ble det av brenner`n a ?
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en LiteOn 52x CD-brenner. Ingen problemer. Ditto
Xanitra Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 oh fuck.. eeh, jaja. Jeg trengte en CD rom med DVD kapasitet.. så da er det vel greit... kjøpte denne i tillegg: http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=253 takk for advarselen.. viser seg at jeg kommer til dette forumet for jeg ikke har mye peiling.. heheh takk for hjelpen nok en gang.
Stig-Arne Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Anbefaler ASUS sin52x24x52x brenner... Har den selv..
olavr Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Tror du har gjort to gode valg. Jeg har også PX-116A....som leser. Den brenneren du har kjøpt har kommet godt ut i test. Lurt å ha en leser og en brenner...går fort å brenne fra en plate til en annen. Lykke til.
Jalladoode Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hadde du kjøpt en Lite-On LDW401s/411s ville du fått alt i ett (4x dvd-brenning,40x cd-brenning). Med denne kan du også sjekke feilraten på de cd/dvd'ene du har brent.
Black Star Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Plextor ja... har en litt eldre Plextor CD brenner (16x cd-r, 10x cd-rw) og den er jeg så fornøyd med, at jeg i dag installerte en Plextor PX-708A. Den oser kvalitet, og jeg merket allerede når jeg fikk ut trayen første gang at dette er en brenner det er lagt omtanke i ved produksjon.
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Mener 16X Dvd er 10800 omdreininger pr. minutt. Jepp stemmer det: When writing at 16X speeds the disc is rotating at 10800 rpm, which translates to linear velocity of 200kmph (125mph). As one can imagine, vibrations at those speeds are serious, to say the least Brenner og lesere over 40x er bare tull, det er mellom 30-40x du har best resultet ved brenning/lesing av en cd-r.
gafflek Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Plextor ja... har en litt eldre Plextor CD brenner (16x cd-r, 10x cd-rw) Den har jeg og, den er genial! Har og den CD-brenneren du kjøpte, (premium), samt PX708A, Kun plextor her i gården. Kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå