Gå til innhold

Kategori for stillingsannonser?


Vil dere ha en kategori for stillingsannonser?  

51 stemmer

  1. 1. Vil dere ha en kategori for stillingsannonser?

    • Ja
      39
    • Nei
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

By tim:

Jeg mener at det IKKE skal være en slik avdelig her.

 

Grunnen til det er at det mest sannynlig vil trekke masse andre folk som egentlig ikke har så mye peil på data og ikke interreserer seg så mye som vi som er her fra før gjør! Sjangsene for at litt IT interreserte folk dukker opp på forumet bare for å "late" som om de er veldig IT interreserte og derfor snappe opp en fet jobb er vel rimelig stor!

 

Men klart det hadde hvert spennende! Kunne fks hatt en 500 eller 1000 post minimums grense for å kunne lese "jobb" delen av forumet?

 

Tim

 

 

Visst en person søker på en jobb, så kommer arbeidsgivern til å sjekke vor god kunnskap personen har på det feltet. Det er ingen sjangs i havet at en som ikke har peiling på data, får en drit feit datajobb foran en som har utdanning eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å være prinsipielt mot det. da vi egentlig bør tilstrebe å samle alle annonser på ett sted sånn at det blir mulig å finne fram her i verden.

Limer inn det jeg skrev på yummy sitt innlegg :)

 

Hva med å lage en poll? høre hva brukerne av forumet vil ha... er ikke det noe som burde vurderes?

 

min mening:

Jeg synes det burde komme en slik kategori, men da bare for data/it firmaer fordi det er det vi snakker om her på forumet.

Vet det er mange med god erfaring her og mange som trenger jobb. Så hvorfor ikke føre sammen jobbsøknader og ledige stillinger?

Syns dette er en ypperlig plass hvor man kan gjøre det, forumet er jo en samle plass for data/tekniske folk.

 

(Jeg stemmer for en poll ) :)

Lenke til kommentar

Støtter ideén til en hvis grad, ( post-count tingen er idiotisk imho. ), jeg er selv på utkikk etter deltidsjobb for tiden, på dagtid tjenestegjør jeg på Haakonsvern, Bergen, ( blir ikke mye penger av det ), og såvidt jeg vet finnes det ikke noe sentral database for formidling av deltids/kveldsjobber, spesielt ikke innenfor IT-faget.

Det går jo ann å prøve, istedefor å bruke tiden på å diskutere om det kommer til å fungere eller ikke ( konstruktiv kritikk er positivt ).

 

Men føler at Adminene må ta del i avgjørelsene, de har tross alt en del kunnskap om hvordan ting fungerer "behind-the-scenes", og til syvende og sist er alt opp til dem.

Lenke til kommentar
Så lenge hardware.no får noe gevinst for annonsene, er jeg for. Å ha glorete reklame på forsiden mens dere tilbyr gratis-reklame gjennom stillingsannonser blir for dumt.

Enig, skal hardware.no bli bedre så er penger nødvendig.

Så om hw.no tar penger for det så hadde det vært en ypperlig måte å få bygget opp et bedre hw.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...