Gå til innhold

Når forsvinner 2020-modellene i butikkene?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte om et par måneder, og skal i den sammenheng kjøpe ny TV. Har planer om å kjøpe Samsung 55" 2020-modell, enten Q80T eller Q95T.

Men når bør jeg kjøpe?

Er det fare for at disse nå forsvinner fra butikkene straks ettersom 2021-modellene er kommet, så jeg bør kjøpe allerede før jeg flytter? Eller kan jeg trygt vente et par måneder til, og gjerne håpe at 2020-modellene synker enda mer i pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du meg har ikke Samsung innovert noe særlig stort på en stund på modellene sine, så mulig dette skjer på neste generasjon. Hvis det skjer og prisen går vesentlig opp så kommer nok de gamle modellene til å vare en stund, men hvis de fortsetter som før blir det nok normaltt løp hvor butikkene kvitter seg med modellene asap for å ta inn nytt.

Lenke til kommentar
vidor skrev (5 minutter siden):

Spør du meg har ikke Samsung innovert noe særlig stort på en stund på modellene sine, så mulig dette skjer på neste generasjon. Hvis det skjer og prisen går vesentlig opp så kommer nok de gamle modellene til å vare en stund, men hvis de fortsetter som før blir det nok normaltt løp hvor butikkene kvitter seg med modellene asap for å ta inn nytt.

Takk for svar - jeg har ikke fulgt med på TV-fronten de siste årene, men normalt løp vil gjerne da si at jeg bør handle asap, eller? 2020-modellene kan være utsolgt når det blir sommer?

Endret av YBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...