Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Evig singel?"


Anbefalte innlegg

25 minutes ago, Guest f9895...62a said:

Min eksmann fikk skryt hver gang han hadde barna alene en time. Har får i dag skryt for å være så flink med barna. Han har dem hver 6. helg og da går de tur på lørdager. Han bor 10 min unna oss og orker ikke ha de mer enn han har. Men er kjempeflink så klart. Jeg er ikke flink. Jeg er mamma. 
 

Takke er viktig. Det viser at en setter pris på det andre gjør- uansett stort eller lite. Jeg takket eksen for at han støvsugde. Jeg takket han ikke da han vasket alle ullklærne på 60 grader. Men kjeftet ikke heller. Ga han handleliste på hva vi måtte Hanoi sendte han på kjøpesenter dagen etter. Vi ble enige om har han ikke skulle vaske klær mer

Anonymous poster hash: f9895...62a

Vasket alle ullklærne på 60 grader 🤣

Å ha en ordning på hvem som gjør hva fungerer ofte greit. Hos meg var eksen sjefen på kjøkkenet og det var helt greit. Da fikk hun gjøre ting slik hun ville ha det og jeg var sjefen i verksteboden og garasjen. Man skal aldri ta det den andre gjør for gitt. En mann som trenger skryt for alt han gjør blir litt rart og jeg får nesten litt brekninger når jeg er borte og må stå å høre på "mannen min fikset det gjerdet bra altså". Det holder med en takk, trenger ikke skryte til hele nabolaget.

Tok hun gresset kom jeg ut med noe kaldt å drikke på terassen og sa "takk, jeg tar det neste gang".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f9895...62a
Theo343 skrev (11 timer siden):

Vasket alle ullklærne på 60 grader 🤣

Å ha en ordning på hvem som gjør hva fungerer ofte greit. Hos meg var eksen sjefen på kjøkkenet og det var helt greit. Da fikk hun gjøre ting slik hun ville ha det og jeg var sjefen i verksteboden og garasjen. Man skal aldri ta det den andre gjør for gitt. En mann som trenger skryt for alt han gjør blir litt rart og jeg får nesten litt brekninger når jeg er borte og må stå å høre på "mannen min fikset det gjerdet bra altså". Det holder med en takk, trenger ikke skryte til hele nabolaget.

Tok hun gresset kom jeg ut med noe kaldt å drikke på terassen og sa "takk, jeg tar det neste gang".

Det er akkurat det! Jeg vasker gjerne to ganger i uken om jeg slipper å surre med å skru bil. Nå har jeg en bror til slikt, men han får alltid middag som takk for hjelpen. Og jeg sier alltid takk for hjelpen. Takknemlighet kommer man langt med

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a
Theo343 skrev (5 timer siden):

Tror nok det er mange single som kunne fungert godt sammen selv om man ikke på død og liv måtte flytte sammen.

Det er akkurat det! Hadde jeg funnet en som synes det var greit, så hadde jeg kunne vært «all in»

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
20 hours ago, Guest f9895...62a said:

Det er akkurat det! Hadde jeg funnet en som synes det var greit, så hadde jeg kunne vært «all in»

Anonymous poster hash: f9895...62a

Da er det bare å hive seg på alle single som har proklamert det her da :D Kris85?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a
Theo343 skrev (58 minutter siden):

Da er det bare å hive seg på alle single som har proklamert det her da :D Kris85?

Hahahaha! Tror vi legger den død😂

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 timer siden):

Da er det bare å hive seg på alle single som har proklamert det her da :D Kris85?

Haha.... Kan jo gjøre som Sheldon fra "The Big Bang Theory" - skrive en 31 sider lang "Relationship Agreement"🙃 Folk bruker jo begreper som deltidspappa og deltidsmamma osv. Hvorfor kan jeg ikke ha ei deltidskjæreste. Type annen hver helg. ^^

Vi har jo åpne forhold, polymori og masse annet rart. Jeg slår et slag for deltidskjæreste / helgekjæreste. 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a
Theo343 skrev (14 timer siden):

Haha vår og greier jo? :D

Er meldt snø i morgen her😁

Kris85 skrev (13 timer siden):

Haha.... Kan jo gjøre som Sheldon fra "The Big Bang Theory" - skrive en 31 sider lang "Relationship Agreement"🙃 Folk bruker jo begreper som deltidspappa og deltidsmamma osv. Hvorfor kan jeg ikke ha ei deltidskjæreste. Type annen hver helg. ^^

Vi har jo åpne forhold, polymori og masse annet rart. Jeg slår et slag for deltidskjæreste / helgekjæreste. 😘

Sheldon har faktisk ofte rett i mange ting!

deltidsdater... det skal jeg bli

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a

Jeg kunne trenge en til å måke snø i morgen hvis det blir snø, men jeg har ikke hytte... noen som blir med å spleise på en? Helt uforpliktende spleising så klart

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a

Meldt snø i Drammen i morgen. I alle fall foreløpig. Dropp bobil og hytte og kjøp hengekøye eller telt! Mye bedre😁

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar
Gjest f9895...62a

Jeg antar det blir regn, men man vet aldri når værmeldingen er korrekt. Spiralen er topp, men går mest turer på hurum da. Sånn fordi jeg bor nærmere hurum enn Drammen

Anonymous poster hash: f9895...62a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...