Gå til innhold

Hvorfor kjøper folk Q-tech psu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte meg nettop en slik sjøl... Stille og fin... eneste problemet jeg kan se er at ATX kabelen er for lang til kabnettet mitt... den er jo ca en halvmeter, mens jeg trenger ca 15 cm... (psu er veldig nært ATX pluggen på HK)... Må vel kjøpe nytt kaninett, eller finne frem kliptang og loddebolt :scared:;)

Fysjameien! :p driver selv med et lite prosjekt med ATX kontakten.

Driver å setter på slike grønne strømper "sleevs" skjønner ikke helt hvordan jeg skal få den over den ATx kontakten ass.

 

Jeg mener ; uten å måtte ta fra loddeboltet sammen med de elendige lodde kunnskapene mine :p

 

Og hvordan i allverden holde styr på alle de ledningene som sitter der hvis jeg må til å dra de ut? :scared:

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper folk Q-tech psu?

Fordi jeg var teit

Enig med deg :)

 

jeg var så blåøyd at jeg trodde det eneste som betydde noe var antall watt :no: , når jeg så 450watt til 450kr. bestilt jeg den, angrer såklart nå, men har Thermaltake 480W Bfly Purepower på vei i posten nå :thumbup:

Endret av KarateK|d
Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper folk Q-tech psu?

Fordi jeg var teit

Enig med deg :)

 

jeg var så blåøyd at jeg trodde det eneste som betydde noe var antall watt :no: , når jeg så 450watt til 450kr. bestilt jeg den, angrer såklart nå, men har Thermaltake 480W Bfly Purepower på vei i posten nå :thumbup:

Hva negatift har du opplevd med din? jeg får ikke klokka likehøyt lengre, ati kortett gjør mye feil.

Noen som har forslag til ny psu, ikke fordyr

Lenke til kommentar

Hehe, sitter her med Q-tec kabbinett og medfølgende Q-tec 350 W PSU. Visstnok er det ikke noe særlig stabil spenning, men for prisen klager jeg ikke. Hvis du skal ha kvalitets PSU så må du bruke litt penger, men hvis du skal ha noe billig så gjør Q-tec en grei jobb i mine øyne. Kan hende det finnes bedre PSU'er til samme pris, vet ikke helt jeg...

Lenke til kommentar
Driver å setter på slike grønne strømper "sleevs" skjønner ikke helt hvordan jeg skal få den over den ATx kontakten ass.

vist den "gummistrømpen" er litt i minste laget, så legg den i ei gryte å varm den skikkelig godt opp..

så burde du greie å få den over atx kontakten..

Lenke til kommentar

vell...

 

jeg har en qtech 400w. Kjører 5 disker, 2 cdromer og en xp2500+, volcano 9 på full pupp, 9600pro FBE som er klokka på den, og jeg har INGEN problemer med det. Nå har jeg riktig nok ikke klokket CPU og guffet opp vcore på den.

 

før jeg byttet prosessor og kjøpte en ekstra disk (raptor), brukte jeg en annen 300w jalla PSU som fulgte med ashima big-toweret. Så lenge det virker, ser jeg ingen grunn til å bruke flere tusen på en psu! Hadde jeg derimot hatt overflod av cash, hadde situasjonen vært en annen.

Lenke til kommentar

Jeg har Qtec 400watt og har aldri vært så fornøyd med en PSU. Har koblet MASSE ting på den som virkelig krever sitt..

 

6x 160gig +2x120 +40gig

XP2400@2500mhz @2.2V

512ram

 

Og 4PCI kort.. SPenningene holdt seg fine og gode.. Ikke målt med multimeter ,men har et liggende som jeg kan måle med..

 

Har dog byttet ut viftene med en stor 120mm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...