Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Moderne sjekking - det totale menneskelige forfall?


Anbefalte innlegg

Eeeh… mye av det du skriver…

 

Tinder er sjeldent brukt for å finne seriøse partnere.  

Selv så fant jeg mine via bekjente eller via noe sosialt. Foruten to bomskudd, så fant jeg noen som var verdt relasjon til. De bygget seg opp en del i forkant, og vi trengte ikke noen formell dating. Bare noen småstunder i forkant som bygget seg opp. Ingen nummerspill. Ingen usikkerhet. Bare en genuin interesse for de få enkeltpersonene jeg endte opp med. Det samme er skjedd de fleste jeg kjenner som er i genuine forhold. Ikke en eneste en av kvinnene ville ha lest det du skrev her og funnet deg attraktiv. Beklager. 
 

Det føles ut som noe som Tinder tiltrekker mange bunnfødere av relasjoner. Mange med alvorlige relasjonsproblemer, lav emosjonell intelligens, og lav empati, oppholder seg stort sett der. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 84f23...bcc
Gjest 7ecdc...61f skrev (1 time siden):

Liker ikke tinder eller andre sjekkeapper. Synes det blir altfor overfladisk, og liker ikke "selge" meg selv som jeg var en vare for andre.

Jeg er en normal slank barnløs mann i 30 årene som leter etter forhold og jeg får lite likes. Mest fra alenemødre, overvektige damer og damer på 40+ da mister jeg håpet på å finne noe seriøst der og gir opp.

Anonymous poster hash: 7ecdc...61f

 Hva hadde du trodd, at jenter på 18 og 20 skulle gråte seg til giftemål? Ekkelt. Du er vel neppe så attraktiv som du selv tror. De beste damene er nok ikke det. Uansett så er dette sexapper, de som finner "kjærligheten" er desperate, men blir kåte på første treff. Det kan fungere en kort tid. 

Anonymous poster hash: 84f23...bcc

Lenke til kommentar
Gjest 67fc1...696
Gjest 7ecdc...61f skrev (På 14.5.2021 den 21.41):

Liker ikke tinder eller andre sjekkeapper. Synes det blir altfor overfladisk, og liker ikke "selge" meg selv som jeg var en vare for andre.

Jeg er en normal slank barnløs mann i 30 årene som leter etter forhold og jeg får lite likes. Mest fra alenemødre, overvektige damer og damer på 40+ da mister jeg håpet på å finne noe seriøst der og gir opp.

Anonymous poster hash: 7ecdc...61f

Kan det hende at du er for kresen? Tatt alderen din i betraktning tror jeg at du revurdere din holdning til alenemødre, kanskje også gift vekt og alder. 

Anonymous poster hash: 67fc1...696

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...