Gå til innhold

Ingen porter eller åpninger: Denne mobilen har skjerm som dekker både fronten og sidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Kynxx skrev (11 timer siden):

Og et kvarter etterpå har man stappet den inn i et deksel som gjør skjermen rundt kantene poengløs! :D

Jeg har sluttet å putte mine i et deksel, og det er en befrielse. Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler og er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene.

Lenke til kommentar

Et interessant rykte ang Mi Mix 4 er at den kan inneholde ny kamerateknologi som er utviklet av det Horten baserte selskapet poLight. 

Underscreen camera, med poLight TLens.

https://www.shareville.no/aksjer/polight/kommentarer/mitt-bet-er-at-tlens-kommer-i-denne-til-hsten-blir-en-spen-90325506

 

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (1 time siden):

er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene.

Enig, bortsett fra statusverdien så gjør de jobben helt greit.

 

Nidar2 skrev (1 time siden):

 Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler 

budsjettmobiler i flertall? Hvor ofte har du egentlig behov for å bytte når du ikke ønsker det siste statussymbolet til femten tusen?

Endret av Per Magus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (2 timer siden):

Jeg har sluttet å putte mine i et deksel, og det er en befrielse. Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler og er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene.

Jeg kjøpte Samsung Galaxy XCover Pro. Har innebygd "deksel" pluss andre ting som er viktig for meg som utbyttbart batteri, minnekort og er vanntett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sansen for slikt jeg også.

Har Samsung S 8 kjøpt da den ikke var flaggskip lengre, men på grunn av at den skal være vanntett, og bruker støtsikkert deksel og skjermbeskytter.

Er det ikke litt robust er det ikke noe å ha for meg.

Den er jo med det meg hele tiden, og uhell skjer.

Mobilen min er et redskap, og ikke til pynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Per Magus skrev (2 timer siden):

budsjettmobiler i flertall? Hvor ofte har du egentlig behov for å bytte når du ikke ønsker det siste statussymbolet til femten tusen?

Siden jeg har sluttet å bruke deksel ryker jo telefonen litt fortere, derfor flertall. Det er også mer morsomt med ny mobil oftere!

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (57 minutter siden):

Siden jeg har sluttet å bruke deksel ryker jo telefonen litt fortere, derfor flertall. Det er også mer morsomt med ny mobil oftere!

OK, jeg er enig i det; dyr eller billig – de tåler ikke et fall på betonggulvet 😉

og kjøper man fjorårets modell så er det en tusenlapp eller to å spare her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...