Gå til innhold

Universitetssykehuset i Stavanger: Fem ganger så stort som Munchmuseet – spekket med ny teknologi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. eller antall olympiske stupetårn? :roll:

Men seriøst, uansett kvadrat og etasjer, imponerende stor byggmasse som skal opp. Det er ikke få timer som skal jobbes der før snora kan klippes.

Endret av Simen1
Skrevet

Ser ut som et logistikkmareritt at bygningene ikke henger sammen med annet enn en antatt etasje under bakkeplan og med atrium i midten av alle byggene.

Fritt for å ikke jobbe der.

Skrevet

Den nye formen for omsorg, å bli fraktet av en selvgående seng etter operasjon og overvåking. Vet ikke hvordan jeg skal takke de menneskene nok, som trillet meg til og fra operasjoner. I slike situasjoner er det nemlig godt å ha et menneske å forholde seg til. Pasienten i sentrum! Så snakker man allerede rundt om i andre land at åpne kontorlandskaper er forbi etter pandemien. Her skal man ha "tun" med flere faggrupper...?

Skrevet (endret)
Nwader skrev (1 time siden):

Ser ut som et logistikkmareritt at bygningene ikke henger sammen med annet enn en antatt etasje under bakkeplan og med atrium i midten av alle byggene.

Fritt for å ikke jobbe der.

Nå kjenner jeg over hodet ikke dette prosjektet men jeg er 99% sikker på at byggene vil henge sammen med gangbroer i tillegg til under bakkeplan. Det er jo ganske vanlig for slike store komplekse og sammenhengende bygningsmasser, spesielt sykehus der man har behov for å trille senger mellom avdelinger. Det sagt så ser det ikke ut til å mangle på heiser der.

Edit: Det tok bare noen sekunder å få det bekreftet.

Endret av Simen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...