Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vil ikke leve som vi er skapt for


Gjest 4b5a6...11c

Anbefalte innlegg

Gjest 4b5a6...11c

Synes det er tørt med slike som anbefaler gåturer i skog og fjell, at det beste er å ikke bo i by og at utseendet er det siste vi skal fokusere på. Jeg liker å være utseendefokusert, jeg liker veller ikke kroppens naturlige prossess. At vi må få rynker. Og før det rekker vi gjerne å få åreknuter og masse stygt. Vil helst ha lange slanke bein også, er redd for å få slike typiske norske legger. Sånne tykke ben rett og slett. Jeg liker best jobber som ikke trengs. Altså, parfymeri osv. Det siste jeg kunne tenkt meg er gårdslivet liksom, eller alt innen omsorg. Og jeg synes det virker som jeg er et av de mest uakseptable som finnes.

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 4b5a6...11c
process skrev (7 minutter siden):

Livet er kjempebra i by, men rynkene og åreknutene får du ikke gjort noe med.

Det får jeg da. Operasjon. Har da allerede tatt dem. Men fikk såklart de møkka åreknutene fra mamma

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Kris85 skrev (4 minutter siden):

For noe surmuling. Hva er formålet med tråden? At tykke ben ikke gjør livet verd å leve? I det store bilde er det så innsauset og bagatelliserte smått & fisefint at det er flaut. Forfengelighet er et onde som gjør livet unødvendig surt for (dessverre) alt for mange.

Selvfølgelig kom du. Du virker bare litt sånn kjedelig når jeg leser svarene dine ellers. Jeg vil ikke bli lik mamma. Jeg vil ikke ha det aom naturlig ligger for oss. Hvorfor må vi få økte plager med alderen? All sykdom, styggere utseende osv står jo i kø fra 25 års alder. MÅ vi få åreknuter feks?

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig kom du. Du virker bare litt sånn kjedelig når jeg leser svarene dine ellers. Jeg vil ikke bli lik mamma. Jeg vil ikke ha det aom naturlig ligger for oss. Hvorfor må vi få økte plager med alderen? All sykdom, styggere utseende osv står jo i kø fra 25 års alder. MÅ vi få åreknuter feks?

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Ok. Nei, helt grusomt med åreknuter. Fy så fælt det er. HVORFOR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Kris85 skrev (10 minutter siden):

For noe surmuling. Hva er formålet med tråden? At tykke ben ikke gjør livet verd å leve? I det store bilde er det så innsauset og bagatelliserte smått & fisefint at det er flaut. Forfengelighet er et onde som gjør livet unødvendig surt for (dessverre) alt for mange.

Kan vel vedde på at du synes man bør satse på et liv på en gård, ikke stelle utseendet i det hele tatt, ikke forelske seg, ikke kjøpe seg noe. Du virker veldig gammeldags på alle måter jo. 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Kris85 skrev (Akkurat nå):

Ok. Nei, helt grusomt med åreknuter. Fy så fælt det er. HVORFOR.

Stygge å se på. Så er de vonde. Det er en av grunnene til at jeg ikke får barn. Alle slike dårlige gener går jo videre

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 7f154...b8d

Så åreknuter, som omtrent alle får, er grunnen til at du ikke vil få barn? Det var spesielt! 🙂

Kanskje ta seg sammen, se litt mindre på Sophie Elise & Co?

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Gjest 7f154...b8d skrev (9 minutter siden):

Så åreknuter, som omtrent alle får, er grunnen til at du ikke vil få barn? Det var spesielt! 🙂

Kanskje ta seg sammen, se litt mindre på Sophie Elise & Co?

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Hvorfor må vi få sånne styggheter? Åreknuter er i tillegg vonde. Jeg synes det er litt bra med slike som SE. For da kanskje etter hvert kroppene våre slutter å lage slike ting som åreknuter. Men SE er veldig ekstrem da. Vi trenger ikke innlegg i rumpa 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 7f154...b8d

Du er klar over at du kan få kreft? Kanskje du har det allerede og er døende av det uten å vite det? 

De åreknutene du skriver om er nok bare et symptom på noe annet. Det finnes andre ting som er mer nærliggende.

Foreslår at du tar en runde med deg selv og kutter fokuset på vanlige åreknuter, og kommer tilbake hit når du vet litt mer om akkurat hva det er som plager deg.

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Gjest 7f154...b8d skrev (1 minutt siden):

Du er klar over at du kan få kreft? Kanskje du har det allerede og er døende av det uten å vite det? 

De åreknutene du skriver om er nok bare et symptom på noe annet. Det finnes andre ting som er mer nærliggende.

Foreslår at du tar en runde med deg selv og kutter fokuset på vanlige åreknuter, og kommer tilbake hit når du vet litt mer om akkurat hva det er som plager deg.

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Så du mener virkelig jeg bør beholde dem? Hvorfor det egentlig? Er det ikke greit at folk fjerner slike styggheter? Kreft gjør ingenting.. om jeg ikke kjenner det og dør. Vi trenger ikke å bli 70 alle sammen. Og hva er egentlig vitsen med livet når jeg ikke får være slik som jeg er? Jeg er jo alt annet enn akseptabel for de fleste virker det som. 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 7f154...b8d

Nei. Det er jo nettopp det du ikke er. 

Du er som folk flest, men skjønner det bare ikke. Veldig rart. 

Aksepter den du er, med eller uten åreknuter. Det er ganske så vanlig. Og det finnes behandling hvis det er ubehagelig.

Hva tenker du skal komme ut av denne tråden?

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Gjest 7f154...b8d skrev (17 minutter siden):

Nei. Det er jo nettopp det du ikke er. 

Du er som folk flest, men skjønner det bare ikke. Veldig rart. 

Aksepter den du er, med eller uten åreknuter. Det er ganske så vanlig. Og det finnes behandling hvis det er ubehagelig.

Hva tenker du skal komme ut av denne tråden?

Anonymous poster hash: 7f154...b8d

Hvordan beskrives folk flest? Ble mobbet og ingenting er bedre enn å føle seg bedre enn dem. Jeg klarte til slutt å tenke at de mobbet meg fordi de så at jeg var bedre enn dem, men nå må jeg vel kanskje bare innse at jeg er like kjedelig som dem.. sint på meg selv for at jeg ikke klarer å bli noen andre. 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c skrev (2 timer siden):

Synes det er tørt med slike som anbefaler gåturer i skog og fjell, at det beste er å ikke bo i by og at utseendet er det siste vi skal fokusere på. Jeg liker å være utseendefokusert, jeg liker veller ikke kroppens naturlige prossess. At vi må få rynker. Og før det rekker vi gjerne å få åreknuter og masse stygt. Vil helst ha lange slanke bein også, er redd for å få slike typiske norske legger. Sånne tykke ben rett og slett. Jeg liker best jobber som ikke trengs. Altså, parfymeri osv. Det siste jeg kunne tenkt meg er gårdslivet liksom, eller alt innen omsorg. Og jeg synes det virker som jeg er et av de mest uakseptable som finnes.

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Det er jo ikke noe galt med de tankene der i det hele tatt, der du er i livet.

Men jeg håper du kommer igjennom det, og får oppleve å bli gammel.

Da vil det være andre ting som betyr noe, som gleden med nytraktet kaffi i favoritt koppen din.

De bekymringene du har nå vil ikke være der lenger og du har fred og selvtilfredshet i hele deg.

Finnes ikke noe bedre enn det...

Jeg husker da jeg var liten - eller enda mindre enn det jeg er nå... da ønsket jeg at jeg aldri ville bli stor, for jeg var sikker på at da ville jeg ikke leke med lego lenger og jeg syns jo det var selve livet.

Men nå er jeg stor og jeg leker ikke med lego lenger, men det er faktisk helt greit. Jeg ønsker meg på ingen måte tilbake.

Endret av Tyggen
Lenke til kommentar
Gjest 04c63...fca
Gjest 4b5a6...11c skrev (1 time siden):

Selvfølgelig kom du. Du virker bare litt sånn kjedelig når jeg leser svarene dine ellers. 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Selv om du har Aspergers kan du vel oppføre deg som folk?

Anonymous poster hash: 04c63...fca

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Tyggen skrev (7 minutter siden):

Det er jo ikke noe galt med de tankene der i det hele tatt, der du er i livet.

Men jeg håper du kommer igjennom det, og får oppleve å bli gammel.

Da vil det være andre ting som betyr noe, som gleden med nytraktet kaffi i favoritt koppen din.

De bekymringene du har nå vil ikke være der lenger og du har fred og selvtilfredshet i hele deg.

Finnes ikke noe bedre enn det...

Jeg husker da jeg var liten - eller enda mindre enn det jeg er nå... da ønsket jeg at jeg aldri ville bli stor, for jeg var sikker på at da ville jeg ikke leke med lego lenger og jeg syns jo det var selve livet.

Men nå er jeg stor og jeg leker ikke med lego lenger, men det er faktisk helt greit. Jeg ønsker meg på ingen måte tilbake.

Enig. Men freden kommer erfaringsmessig ikke dersom du ikke opplever noe. Da stagnerer du i de urealistiske drømmene dine. Jeg har jo ikke totalt urealistiske drømmer, men drømmer er gjerne til for å være litt urealistiske.

Skal jeg basere hele livet på p bli gammel? Det er slik man oppfører seg når man er deprimert. Det er litt slik «jeg trenger ikke gjøre noe ut av meg for jeg er død en gang likevel». Slik tenkte jeg når jeg var deprimert.. 

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest 4b5a6...11c
Gjest 04c63...fca skrev (4 minutter siden):

Selv om du har Aspergers kan du vel oppføre deg som folk?

Anonymous poster hash: 04c63...fca

Han er bare så anti slik som jeg hadde klaffet med. Jeg foreslår tur til New York, London eller Tyrkia. Han er fjell og skog.

Jeg vil ha pole dance, han tango.

Jeg vil vedlikeholde utseendet, han mener vi skal være helt som vi er.

Hva oppfører jeg meg som da? Hvis det ikke er folk

Anonymous poster hash: 4b5a6...11c

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...