TheDarkListener Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Vet du hvordan man skjekker temp. på 9600XT? Alle Ati's XT-kort skal ha innebygget temp. sensor. Du kan sjekke det i driverne (Catalyst 3.10) Hvordan?
genesis Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 dette er absolutt ikke akseptabelt... om kabinett temperaturen din ikke er ! høy, så skal ikke dette skje, da du ikke har overklokket det ihvertfall. - prøv med et annet 3dkort, virker det fint da? send kortet i retur, og få dem til å dekke transporten for deg..... (nb! kvitteringer) - også, prøv å fjerne driverne helt (finnes vel program på 3dguru.com?) før du installerer nye - eventuellt formater først, installer helt nye drivere/software og prøv
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hvordan? Det skal være en tab (på godt norsk: "fane") i instillingene som heter "Overclock", her kan du se tempen. Skal se om jeg kan få rotet fram et bilde, men lover ingenting.
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Får vel sende det inn. Dvs, kjøpte det på www.flexi-data.no så jeg kan bare stikke ned der med kortet
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Hvordan? Det skal være en tab (på godt norsk: "fane") i instillingene som heter "Overclock", her kan du se tempen. Skal se om jeg kan få rotet fram et bilde, men lover ingenting. Finner ingen overclock-"fane" jeg?
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Btw, glemte og nevne at jeg av og til får svart-skjerm + meldingen: "video mode not supported" Dette skjer litt overalt, både i Windows og i spill...
MistaPi Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hvordan? Det skal være en tab (på godt norsk: "fane") i instillingene som heter "Overclock", her kan du se tempen. Skal se om jeg kan få rotet fram et bilde, men lover ingenting. Dette er en funksjon som vil komme senere.
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Hvordan? Det skal være en tab (på godt norsk: "fane") i instillingene som heter "Overclock", her kan du se tempen. Skal se om jeg kan få rotet fram et bilde, men lover ingenting. Dette er en funksjon som vil komme senere. Som en oppdatering til cat 3.10 med andre ord? Noen som vet hvordan jeg kan skjekke temperaturen i mellomtiden?
nosto Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) skru av overdrive tempen vises i rivatuner Endret 5. januar 2004 av nosto
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Når jeg trykker på "hardware monitoring" i RivaTuner, får jeg kun se klokkeinnstillinger Er det noe annet jeg må stille inn på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå