Gå til innhold

Trenger hjelp med å fjerne en slettet medlem.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
TheDarkSycamore - SCM skrev (16 timer siden):

Jeg har et spørsmål, har en slettet medlem i en PM med navn "Søndags sreamen min". Jeg har ikke mulighet til å fjerne/sparke den brukeren. Kan noen være så snill å hjelpe meg med dette? Helst snarest mulig. 🥺🥺

Beklager, ikke mulig. Hvis det er et problem, så kan du starte en ny privat samtale med de du ønsker.

Lenke til kommentar
Øystein skrev (10 timer siden):

Beklager, ikke mulig. Hvis det er et problem, så kan du starte en ny privat samtale med de du ønsker.

Det er vel -mulig-? ^^ Hvis man har verdens beste hacker, eller programmerer, eller noen tilbød deg 10 millioner for det, så skulle det vel gå an? :) Trodde alt som var på internett og pc var software/koding/kodespråk?

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Taurean skrev (7 minutter siden):

Det er vel -mulig-? ^^ Hvis man har verdens beste hacker, eller programmerer, eller noen tilbød deg 10 millioner for det, så skulle det vel gå an? :) Trodde alt som var på internett og pc var software/koding/kodespråk?

Ja, såklart er det mulig å implementere, men funksjonen er per nå ikke det.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (2 timer siden):

Back to work, ol' top!

Det er jo ikke akkurat den tryggeste måten å gjøre det på da, med å få en random person til hecke Diskusjon.no. Vil jeg tenke meg. 😕😕 Jeg vil heller latt de proffe Adm tatt den jobben, hvis det lar seg gjøre, så klart. 😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Taurean skrev (20 timer siden):

Det er vel -mulig-? ^^ Hvis man har verdens beste hacker, eller programmerer, eller noen tilbød deg 10 millioner for det, så skulle det vel gå an? :) Trodde alt som var på internett og pc var software/koding/kodespråk?

Det går an å endre det. De som har laget forumet, kan programmere, men de har ikke lagt til den funksjonen. Det kan være mange grunner til at de ikke vil legge til den funksjonen.

 

De bruker et forumprogram som heter Invision Power Board (det står nede på sida). Kanskje det ikke er lagt til den funksjonen.

 

Det skal vel gå an å fikse det, men det er ikke sikkert de vil. Jeg vet ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (19 minutter siden):

Det går an å endre det. De som har laget forumet, kan programmere, men de har ikke lagt til den funksjonen. Det kan være mange grunner til at de ikke vil legge til den funksjonen.

 

De bruker et forumprogram som heter Invision Power Board (det står nede på sida). Kanskje det ikke er lagt til den funksjonen.

 

Det skal vel gå an å fikse det, men det er ikke sikkert de vil. Jeg vet ikke.

Det var alt jeg lurte på :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (På 27.12.2020 den 18.29):

Det går an å endre det. De som har laget forumet, kan programmere, men de har ikke lagt til den funksjonen. Det kan være mange grunner til at de ikke vil legge til den funksjonen.

 

De bruker et forumprogram som heter Invision Power Board (det står nede på sida). Kanskje det ikke er lagt til den funksjonen.

 

Det skal vel gå an å fikse det, men det er ikke sikkert de vil. Jeg vet ikke.

Sant i det du sier der. Men det er jo lov å ønske. :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...