Gå til innhold

Forbrukerrådet ber Nintendo Switch-eiere melde fra om Joy-Con-feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, nyttig å få med seg. Skal i samme slengen få sendt inn min gamle venstre joycon som var ubrukelig før den var 1 år gammel. Hvis de krever 400 kr for å reparare den som jeg måtte risikere første gang jeg ville sende inn, kan jeg be dem kaste den i søpla.

Lenke til kommentar
aspis skrev (15 timer siden):

Samme her, nyttig å få med seg. Skal i samme slengen få sendt inn min gamle venstre joycon som var ubrukelig før den var 1 år gammel. Hvis de krever 400 kr for å reparare den som jeg måtte risikere første gang jeg ville sende inn, kan jeg be dem kaste den i søpla.

De kan kun kreve 400 kr dersom det er en feil forårsaket av deg, noe de må kunne bevise. Forbrukerfiendtlige butikker er "flinke" til å informere om dette, men ikke fullt så flinke til å informere om dine 5 år med reklamasjonsrett hvor produksjonsfeil er gratis å få ordnet opp i.

Lenke til kommentar

Bytta hele analog sticken på en av mine kontrollere i juni. Den blir brukt mye av ungene og det ser ut som kvailiteten på den nye analog stick fra 24.no er like god eller bedre. Kostet 198 NOK med frakt. Mikkemusbitt(triwing) hadde jeg fra før så jobben gikk relativt kjapt og lett selv. Skrur sikkert på små elektronikk 1-2 ganger i året max og denne var veldig lett å reparere selv. Anbefaler å reparere selv om du ikke har garanti lengre. Halv pris om det stemmer det de skriver lengre opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...