Gå til innhold

noen Norske som har klart mer enn 25000 poeng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessverre så anser inte jag att rekord med "äldre" kort räknas eftersom de bästa för länge sen slutat bencha med de korten.

 

btw, tog 28k igår ;)

så arne anka gjør ALT forgjeves?

För att vara ärlig, ja. Det är inte många i världen som benchar med GF3 fortfarande, ingen som är direkt seriös iaf, det är Arne och det är...Arne. Inte konstigt han får världsrekord, A64 har han också. Men jag klagar inte, fin reklam för Techsweden :)

Lenke til kommentar
Det som teller er vel at man har det gøy, er det ikke? Det blit dyrt hvis man skal ha alt det nye hele tiden.

Ja absolut, det är det viktigaste, men hade jag tagit världsrekord med f.eks. ett GF2 så skulle jag nog inte posta runt så mycket att jag var bäst i världen o.s.v. Men det är ju jag det. :p

Lenke til kommentar
Dessverre så anser inte jag att rekord med "äldre" kort räknas eftersom de bästa för länge sen slutat bencha med de korten.

 

btw, tog 28k igår ;)

så arne anka gjør ALT forgjeves?

För att vara ärlig, ja. Det är inte många i världen som benchar med GF3 fortfarande, ingen som är direkt seriös iaf, det är Arne och det är...Arne. Inte konstigt han får världsrekord, A64 har han också. Men jag klagar inte, fin reklam för Techsweden :)

Jag skulle nog vilja påstå att kampen med tex GF3 och Ti4x000 speciellt Ti4200) pågår fortfarande Om du kollar på orben så är nästan alla resultat på första sidan mindre än 1år

Och visst vore det väldigt tråkigt om alla som inte har värsta processorn voltmoddat 9800XT och dubbla prometeior lika gärna kan lägga ner

 

Visst gjorde A64:an att poängen steg ytterligare Men jag hade dom här rekorden redan med min Barton 2500+ och min XP1700

Angående ännu äldre kort tex GF2 serien Eftersom dom korten är en sån fruktansvärd bromskloss så spelar det knappt nån roll om man kör på en oklockad 1700+ eller på en AMD64@3000mhz Det blir knappt nån skillnad på poängen Här handlar det nästan enbart att klocka grafikkortet så högt som möjligt

Lenke til kommentar
jepp dessuten får man ikke 24000 p med en 2,4 og et 9500 kort, da må man i så fall kjøre på en annen oppløsning og det gjelder ikke.

Hva med å vente til vedkommende svarer før du dømmer, snekkern? Hvorfor er det slik at du alltid skal tvile med en gang noen slår deg i benchmarks? Han kan jo for alt du vet ha byttet diverse hardware og ikke oppdatert profilen sin.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
jepp dessuten får man ikke 24000 p med en 2,4 og et 9500 kort, da må man i så fall kjøre på en annen oppløsning og det gjelder ikke.

Hva med å vente til vedkommende svarer før du dømmer, snekkern? Hvorfor er det slik at du alltid skal tvile med en gang noen slår deg i benchmarks? Han kan jo for alt du vet ha byttet diverse hardware og ikke oppdatert profilen sin.

Hvorfor er du så negativ til alt Snekker`n poster ?

Har bare lagt merke til dine "sure" svar til Snekker`n i flere poster tidligere.

Lenke til kommentar
jepp dessuten får man ikke 24000 p med en 2,4 og et 9500 kort, da må man i så fall kjøre på en annen oppløsning og det gjelder ikke.

Hva med å vente til vedkommende svarer før du dømmer, snekkern? Hvorfor er det slik at du alltid skal tvile med en gang noen slår deg i benchmarks? Han kan jo for alt du vet ha byttet diverse hardware og ikke oppdatert profilen sin.

Hvorfor er du så negativ til alt Snekker`n poster ?

Har bare lagt merke til dine "sure" svar til Snekker`n i flere poster tidligere.

Hadde de tallene vert reelle hadde han postet dem og tar jeg feil så skal jeg vere den første til å unnskylde.

når det så gjelder BenSin er jeg ikke sikker men han har vert negativ til meg i stort sett alle sine innlegg om det er fordi han er sjalu eller fordi han ikke klarte å slå meg vet jeg ikke, men en av delene må det vere.

Personelig klarer jeg ikke forstå personer som ergrer seg over at andre klarer noe en selv ikke klarer.

Lenke til kommentar
jepp dessuten får man ikke 24000 p med en 2,4 og et 9500 kort, da må man i så fall kjøre på en annen oppløsning og det gjelder ikke.

Hva med å vente til vedkommende svarer før du dømmer, snekkern? Hvorfor er det slik at du alltid skal tvile med en gang noen slår deg i benchmarks? Han kan jo for alt du vet ha byttet diverse hardware og ikke oppdatert profilen sin.

Hvorfor er du så negativ til alt Snekker`n poster ?

Har bare lagt merke til dine "sure" svar til Snekker`n i flere poster tidligere.

Hadde de tallene vert reelle hadde han postet dem og tar jeg feil så skal jeg vere den første til å unnskylde.

når det så gjelder BenSin er jeg ikke sikker men han har vert negativ til meg i stort sett alle sine innlegg om det er fordi han er sjalu eller fordi han ikke klarte å slå meg vet jeg ikke, men en av delene må det vere.

Personelig klarer jeg ikke forstå personer som ergrer seg over at andre klarer noe en selv ikke klarer.

sjalu på deg.. yeah right..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...