Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og sambo har forskjellig tankegang.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg gift og har to barn, men det der dama gjorde var ikke noe gærn. Men ei feil er det heller at samboeren reagerer. Jeg synes at begge tenker helt rett, dog fra sitt eget ståsted. Det handler bare om å respektere hverandre.

Jeg gir som regel beskjed til dama mi når jeg får nye kontakter, spesielt damer. Jeg føler at det er bare riktig og jeg har ingenting å skjule liksom. Kona mi reagerer aldri på det. Jeg har aldri vært i utro, ei vil jeg gjøre det heller. Jeg trives utrolig i selskap med kona mi, som er min bestevenn. Men jeg er veldig sosial av meg og liker å komme i kontakt med nye folk. Dessverre hender det at et par av dem ønsket noe mer, til tross jeg har vært helt tydelig med "mine behov med ny bekjentskap".  At jeg liker å bli kjent med nye folk og ha det sosialt, ikke noe mer. 

 

Lenke til kommentar

Spørs på stjernetegnene. Ho er kanskje en person som både kan og trenger å møte nye folk, og du er en mer hjemmekjær og personlig type. Kanskje dere har noen forskjeller som dere ikke har analysert og funnet ut av enda.

Jeg personlig ville ikke vært happy med bading med motsatt kjønn på den måten. For meg er det en utforskerfase, ikke noe man gjør når man er i et forhold.

Jeg er kanskje litt gammeldags. Å ha venner av motsatt kjønn kan gå an, men det er alltid en risiko tilstede da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...