Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mannen søker opp damer for sexbetont prat.


Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har en samboer. Har kjent han siden 2003- ble sammen ti år senere, altså i 2013 og bodd sammen siden da. Vi har et felles barn.

Vil påstå å si at vi har et bra sexliv. Det vil si at han får så mye han vil, når har vil. Prater mye i den sjangeren dagen lang, på tomannshånd vel og merke. Og via snap når han er bortreist på jobb.

jeg er den som står for alt i huset, i tillegg til barn, mat, uteområdet osv. Han gjør minimalt.

to år inn i forholdet, valgte han å være utro med ei «venninne» av meg. Hun var også i et forhold. På nåde ble han tilgitt etter endel måneder senere.

det som er greia nå er at jeg stadig oppdager at han legger an på andre kvinner  via Snap, fb. Og andre arenaer. Tok opp dette senest i sommer etter stadige funn. Han la seg langflat. Har nå funnet ut at han holder på ennå. Aner ugler i mosen når han går med telefonen limt fast i seg.. Tross dette er han veldig flink til å si at han elsker meg, gir kompliment og ros stadig vekk.

Jeg skjønner ikke hvorfor han er slik? Hva gjør jeg galt? Hva er galt med meg? 
 

han vet utmerket godt at min eks også var utro mot meg og hvor preget jeg var av det.

 

takk for at du orket å lese innlegget.

Trenger litt ventilering

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så mye han vil når han vil trenger ikke å bety at han får det han vil ha. Kanskje han søker bekreftelse. Undertonen i innlegget sitt tilsier at du ikke er fornøyd med sexlivet. Mulig han plukker opp dette og kompenserer/fantaserer andre steder 

Tenk sammen på om dere kommuniserer riktig. Om begge føler dere bekreftet av partneren

Lenke til kommentar

Det er -ikke- deg det er noe galt med.

Jeg antar at han er en person som har følt mye stress i livet og aldri helt har funnet seg selv. Og det går utover deg.

Nå spørs det bare hvor mange sjanser du er villig til å gi han for å finne seg selv, og selv når han gjør det, så er det ikke 100% sikkert han blir værende.

Klisjésvaret om kommunikasjon er aldri feil her heller. Dere er nødt til å prate mer om det. Og du er nødt til å prøve å finne ut hvor grensene dine går, kommunisere dem til han, og være tro mot dem. Ellers kan du risikere å bli gående i svik og utroskap resten av livet.

Kanskje han åpner opp om grunnen til det. 1) Om det er et selvdisiplinproblem, 2) Om han bare ikke har respekt nok for deg, 3) Om han kanskje føler at han jobber hardere og bringer mer til forholdet enn du gjør. Selvfølgelig rettferdiggjør ingenting av dette utroskap.

Hvis tiden går og ingenting blir bedre, må du igjen være sterk nok til å stå for egne valg.

Lenke til kommentar
HIA skrev (11 timer siden):

På nåde ble han tilgitt

 

Fint gjort av deg. For meg er utroskap en dealbreaker.

HIA skrev (11 timer siden):

han legger an på andre kvinner ... han holder på ennå.

Han blir åpenbart ikke bedre selv om du steker han i smør.

HIA skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor han er slik? Hva gjør jeg galt? Hva er galt med meg?

Finnes nok en diagnose å klistre på ham. Du har ikke gjort noe som rettferdiggjør hans atferd. Det er ikke noe galt med deg. Men du blir gal av å fortsette i et forhold med ham. Du vet hva du må gjøre nå.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 27437...33b

Jeg la merke til at du sier at han gjør minimalt i huset. Jeg tror at dette er noe dere må samarbeide om å bedre slik at det blir bedre fordeling. Jeg har tro på at en må venne seg til å gjøre de riktige tingene også det man synes er kjedelig. På dette tror jeg han kan bli mer voksen og ta ansvar. Også må dere snakke sammen om dette med utroskap og å legge an på andre kvinner.

Anonymous poster hash: 27437...33b

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 83b19...0d6

Hvorfor gidder du å kaste bort tiden din på han? Han er ferdig med deg og det ble han den første gangen han var utro. Du må ha nok selvrespekt til å gjøre det slutt og vite at du kommer til å finne en som er mye bedre enn han :) Det er ikke deg det er noe feil med, men han.

Anonymous poster hash: 83b19...0d6

Lenke til kommentar

Hvorfor piner du deg selv med å fortsatt være sammen med en mann som åpenbart ikke respekterer deg? I stedet for å være selvdestruktiv og tro at du ikke fortjener bedre så burde du gå. 

Corp Por skrev (På 19.11.2020 den 11.49):

Så mye han vil når han vil trenger ikke å bety at han får det han vil ha. Kanskje han søker bekreftelse. Undertonen i innlegget sitt tilsier at du ikke er fornøyd med sexlivet. Mulig han plukker opp dette og kompenserer/fantaserer andre steder 

Tenk sammen på om dere kommuniserer riktig. Om begge føler dere bekreftet av partneren

Hadde ikke vært fornøyd med sexlivet jeg heller om jeg var sammen med en slik mann. Så skjønner trådstarter veldig godt. Kommunikasjon er ikke nøkkelen her ettersom mannen siden første utroskap ikke har forstått hvordan det fungerer. Det er ikke alle som evner å kommunisere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lakrisen skrev (2 timer siden):

Hvorfor piner du deg selv med å fortsatt være sammen med en mann som åpenbart ikke respekterer deg? I stedet for å være selvdestruktiv og tro at du ikke fortjener bedre så burde du gå. 

Hadde ikke vært fornøyd med sexlivet jeg heller om jeg var sammen med en slik mann. Så skjønner trådstarter veldig godt. Kommunikasjon er ikke nøkkelen her ettersom mannen siden første utroskap ikke har forstått hvordan det fungerer. Det er ikke alle som evner å kommunisere. 

Jeg tror det er sjeldent så svart-hvitt. Ikke uenig i at dette er ufin oppførsel og stygt gjort mot TS, men jeg tror nok at slikt ofte motiveres av desperasjon mer enn gjennomtenkt ondskap.

Jeg tror de fleste av begge kjønn er nesten ubrukelige til å kommunisere og bekrefte hverandre og det skaper elendighet som dette.

For all del... Jeg er også av den mening at folk flest er egoistiske drittsekker som kun tar valg som tjener sine egne agendaer..... Så døra kan slå begge veier 😆

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...