Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Ogywara skrev (3 timer siden):

Bestilte nettopp 2 stk bundler fra Coolshop. Spent på om jeg får de. Tyder på at det kan være feil i systemet deres når du får bestilt mens det står at de er utsolgt. Står "akseptert" på bestillingen da.

Jeg har fått mail nå at leveransen er pakket og gjort klar. Trodde det kanskje handlet seg kun om kontrollene. Men i listen av tingene som er pakket står også selve playstation. Så får bare vente og se 🤷‍♂️

1 minute ago, Frimann_K said:

Salgsstart 13 ja. Når la de ut det? Jeg sjekker der ganske ofte. Idiotopplegg...

Ble lagt ut 13.45

Om du har mulighet til å ha PCen kjørende kan jeg anbefale "Playstation 5 Kjøpsassistent" til Chrome. Legger til i handlekurven når de er tilgjengelige

Frimann_K skrev (10 minutter siden):

Salgsstart 13 ja. Når la de ut det? Jeg sjekker der ganske ofte. Idiotopplegg...

Er fortsatt tilgjengelig. 

Følg med, det er slik at man har den reservert i 15 minutter om man legger den i kurven. Det kan da plutselig dukke opp ledige konsoller om noen angrer seg og fjerner den fra kurven eller ikke gjennomfører kjøpet før tiden har gått ut. 

• Like 1

Slosen skrev (24 minutter siden):

Jeg har fått mail nå at leveransen er pakket og gjort klar. Trodde det kanskje handlet seg kun om kontrollene. Men i listen av tingene som er pakket står også selve playstation. Så får bare vente og se 🤷‍♂️

Sånn var det for en kompis av meg også!

Groundbreaking-Maize skrev (1 minutt siden):

Der satt den. Takker Mala, og takk for tipset om kjøpsassistenten i chrome.

Fantastisk :D 

Jeg har fått skaffet PS5! \o/ Brukte Utvidelsen som er nevnt litt over her. Trodde det var en feil i koden, når jeg plutselig fikk musikken opp :) Tusen takk for tipsene her i tråden :)

Edited by Mr. Hermonella

3367 skrev (9 minutter siden):

Sånn var det for en kompis av meg også!

Okay 👍

Men foreløpig kun bekreftelse at de holder på og pakke varene. Skal komme en ny mail igjen med sporingsnr. når den forlater lageret. 

Så tenker jeg holder forventningene nede og smører meg med tålmodighet 😅

Edited by Slosen

Mr. Hermonella skrev (6 minutter siden):

Jeg har fått skaffet PS5! \o/ Brukte Utvidelsen som er nevnt litt over her. Trodde det var en feil i koden, når jeg plutselig fikk musikken opp :) Tusen takk for tipsene her i tråden :)

Samme her, funka som bare pokker :D