Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Oddis91 skrev (7 minutter siden):

Er du en scalper som vil at folk skal avbestille slik at du får kjøpt fler? Begynner å bli irritert over disse påstandene og negative holdningene dine. Folk har bestillinger fra 2020, så om den kommer i okt/nov i år så går nok det helt fint. Hold de negative meningene dine for deg selv. 

Mistenker det samme selv her. At han forsøker å baite folk til å avbestille sine ordre slik at de blir tilgjengelige for bestilling igjen sånn at han kan kjøpe flere enheter.

Fyren gjentar bare det samme hele tiden. Har ikke en gang bestilt fra CDON selv her men syntes det begynner å bli i overkant.

Endret av Tanjiro
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joccahontas skrev (7 timer siden):

Ja, jeg gjorde det. Skulle avbestille før jeg gikk fra jobb, men tenkte jeg heller ville gjøre det på PCen hjemme. 

 

Kom hjem til mail om at den nå er pakket og sendt fra Coolshop, så nå har jeg to enheter på vei.. 

Ser at nå er det ikke mulig og finne Ps5 pakken på coolshop lengre. Så vil tro at de hadde noen maskiner til salgs. Hvorfor det stod "ikke tilgjengelig" vet jeg ikke. Men ser ut som at vi som har bestilt der i løpet av dagen har vært litt heldig 😅

undrende72 skrev (3 timer siden):

Beklager dersom jeg spør dumt. Bestilte hos Komplett Sept 2020. Umulig å få noe info der, Er det noen som får PS5 fra Komplett, evt hvor langt de er kommet. Litt frustrerende at de ikke vil gi noe info. Så det jeg lurer på er om de i det hele tatt leverer ut ?

Uten at jeg er 100% sikker, men skulle ikke komplett få utlevert til alle som har forhåndsbestilt innen jul 2021?

Virker litt som om de har tatt inn for mange forhåndsbestillinger eller kanskje forventet at de skulle få en større kvote/antall PS 5. 

Kanskje det er noen her som har fått kansellert bestillingen sin fra komplett og vet noe mer?

Men vil nå anbefale at du beholder den bestillingen din hos komplett inntill videre og heller prøver å få tak i en ps5 et annet sted i mellomtiden. Kanskje du er heldig. Hvis du leser litt over de forrige innleggene finner du veldig gode tips og råd. Det gjelder vel egentlig bare og ha litt is i magen og sjekke jevnlig. 

Lykke til videre 😊

Endret av Slosen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
undrende72 skrev (6 timer siden):

Beklager dersom jeg spør dumt. Bestilte hos Komplett Sept 2020. Umulig å få noe info der, Er det noen som får PS5 fra Komplett, evt hvor langt de er kommet. Litt frustrerende at de ikke vil gi noe info. Så det jeg lurer på er om de i det hele tatt leverer ut ?

Jeg bestilte disc fra Komplett 1.august 2020, ikke noe nytt angående den. Så det betyr de jobber enda med de som bestilte i juli. Du bør nok prøve å få tak i den andre plasser om du ikke vil vente alt for lenge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...