Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

silode skrev (35 minutter siden):

Tror ikke dem følger køen nei. 

Har fått bekreftelse kl 09:24 her, ikke fått noe sporing, står fortsatt som "behandles" hos cdon.

CDON AB er et vanvittig stort selskap som omsatte for 780mill i 2020! Selvfølgelig har de et kø system! 

Jeg fikk nettopp lagt inn en bestilling på NetOnNet, digital versjon. - også fått ordrebekreftelse. 

Skulle opplyse her, men da sto det at det var tomt med en gang etter jeg hadde bestilt. Sto usikker leveringsdato - kanskje jeg fikk bestilt ved en feil, men kanskje noe å holde utkikk etter. 

Edited by Compostable

Compostable skrev (27 minutter siden):

Jeg fikk nettopp lagt inn en bestilling på NetOnNet, digital versjon. - også fått ordrebekreftelse. 

Skulle opplyse her, men da sto det at det var tomt med en gang etter jeg hadde bestilt. Sto usikker leveringsdato - kanskje jeg fikk bestilt ved en feil, men kanskje noe å holde utkikk etter. 

Om det blir tilgjengelig, gi oss Beskjed 

1 hour ago, Compostable said:

Digital versjon til over 10k?

21 hours ago, Oddis91 said:

Fikk svar etter 5 min fra Cdon. De har fått inn digital på lager og lageret skal pakke og sende de idag. Så spørs det bare hvor raske de er . Bestilte selv 18/08

Jeg fikk samme beskjed, men ingen melding om sending i går. Håper det kommer i dag, slik at den er her før helgen 😓

• Like 1

Noen som vet hvor lang tid det vaneligvis pleier og ta før det skjer noe med ordren på OBS?

Står enda Under Behandling hos meg over 1 døgn etter bestilling :)

Edited by 0l3M

1 hour ago, Compostable said:

4999,-

Jeg fant også bare den til over 10k. Mulig jeg var for sen.

Edit: nevermind. Jeg trodde det var snakk om siste lenke  i tilgjengelig-tråden, men det var cdon.

Edited by janasbananas

K-nuts skrev (3 timer siden):

Jeg fikk samme beskjed, men ingen melding om sending i går. Håper det kommer i dag, slik at den er her før helgen 😓

Har dere fått noe oppdatering på ordren deres? Føler cdon lover ting hele tiden men så skjer det ingenting og hører ikke noe fra dem. 24timer siden du fikk mailen at de skulle pakkes og sendes, skjer jo ikke noe. 20 dager siden eg bestilte no. 

25 minutes ago, Kvestanebb said:

Har dere fått noe oppdatering på ordren deres? Føler cdon lover ting hele tiden men så skjer det ingenting og hører ikke noe fra dem. 24timer siden du fikk mailen at de skulle pakkes og sendes, skjer jo ikke noe. 20 dager siden eg bestilte no. 

Du får først melding i posten appen, så tar det fort 1 uke fra det står at posten venter på sporing, til den blir registrert første gang i Norge. Sendes fra Sverige. Så tar som regel litt tid :)

Edited by Underkiller

Underkiller skrev (7 minutter siden):

Du får først melding i posten appen, så tar det fort 1 uke fra det står at posten venter på sporing, til den blir registrert første gang i Norge. Sendes fra Sverige. Så tar litt tid :)

Jeg fikk melding i postenappen 06.09, og har hentet den på posten idag.. Så det stemmer ikke alltid helt 🙂

Underkiller skrev (25 minutter siden):

Du får først melding i posten appen, så tar det fort 1 uke fra det står at posten venter på sporing, til den blir registrert første gang i Norge. Sendes fra Sverige. Så tar som regel litt tid :)

Man får melding når pakken er pakket på lageret deres i Sverige. Hvis det tar en uke betyr det at den har ligget på lageret i noen dager før sending. Det tar ikke mer enn 1-2 dager fra den blir plukket opp av bring i Sverige frem til den er i Norge

freakoftheweek skrev (8 minutter siden):

Man får melding når pakken er pakket på lageret deres i Sverige. Hvis det tar en uke betyr det at den har ligget på lageret i noen dager før sending. Det tar ikke mer enn 1-2 dager fra den blir plukket opp av bring i Sverige frem til den er i Norge

Min sending ble varslet om i går ca kl 13. Ble videresendt fra terminal i Oslo 7:30 i dag.

Ingen oppdatering siden mandag 16:26 hos meg, kjedelig at pakken ligger så lenge på lager før den plukkes opp. Skulle tro de bestilte ekstra Bring biler hvis de har så enormt mye som skal ut.

Edited by FranzJeger
Skriveleif