Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
seda skrev (1 minutt siden):

Samme her. Den er merket som utsolgt så fort du prøver å gå til kassen 😕 

Skjermbilde 2021-09-06 kl. 17.12.58.png

Aldri heldig med dette her, klikka rett inn på lenken og prøvde å få kjøpt med en gang jeg så den ble lagt ut😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Arxter said:

Aldri heldig med dette her, klikka rett inn på lenken og prøvde å få kjøpt med en gang jeg så den ble lagt ut😞

Fikk ikke bestilt jeg heller. Prøvde flere ganger selv om det stod på lager

Skrevet
0l3M skrev (Akkurat nå):

Fikk ikke bestilt jeg heller. Prøvde flere ganger selv om det stod på lager

Samme her. Får håpe man får tak i en neste gang..

Skrevet

Sikkert noen scalperboter som kjøpte dem. Selv har jeg bytta over til gaming pc istedet. Gidder ikke knive om ps5, venter heller til neste år hvis det bare å rusle inn i ei sjappe å kjøpe en.

Skrevet
Oddis91 skrev (58 minutter siden):

Slapp av deez nuts, vil spille nå.

Har vært uendelige muligheter i denne tråden her ganske lenge nå 😛

Skrevet
Locdawg skrev (2 minutter siden):

Er det bare jeg her som ikke har fått sporinga for 17.08-ordren? 😅

Jeg har heller ikke hørt noe. Virker som CDON har fått inn konsoller, så da satser vi på at dem har fått inn nok til oss alle som har bestilt 🙂

• Liker 3
Skrevet

Satt selv å dilla på telefonen når varselet om nytt innlegg i tråden tikket inn  i dag så tipper jeg var innom butikken å trykte legg i handlekurven kanskjer 3-4 sekund etter det ble postet, men gikk ikke denne gangen heller 😕 . Fikk kjøpe konsollen til en kompis ved release mot at han skulle få min når jeg fikk den i mai fra Komplett, men dessverre så utsetter og utsetter komplett leveringene nå er det vel over jul som er estimert på en konsoll jeg bestilte for over ett år siden 😅Tragikomisk hele greiene blitt.

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...