Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

veverkoi skrev (8 minutter siden):

Funker ikke för mig ihvertfall. Jag fyllte in koden 1 minut efter att dragonchild postade den. Skal den ikke vare 19-siffrig?

Vel, kanskje det ikke går da. Eller kanskje noen kom deg i forkjøpet 😞 Koden er «klipt og limt» fra «vinner»-mailen, og dobbeltsjekket nå.. og tallene stemmer de. 

Dragonchild skrev (25 minutter siden):

Elkjøp - Kode for bestilling av PS5 Disc 

(Vinnerkode fra pågående raffle)

6538BZNM62W2C7

Gratulerer til hvem enn som får «gevinst» på koden 😁 Ps: siste frist kl 15:00, Fredag 30 juli

Kompisen min takker☺️

• Heart 1

De fikk jeg endelig ps5 i posten i dag, bestilte fra Maxgaming på mandag, gikk veldig fort. 

Takk for all hjelp jeg fikk her, tok meg under 14 dager dager å få tak i en ps5 med hjelpen deres, lykke til i jakten til dere som fortsatt ikke har fått tak i enda, anbefaler Distill appen.

6BCA0417-8B70-49CD-A2F1-D310B13D5B27.jpeg

Dno.2318 skrev (På 2021-7-21 den 21.13):

Så greide forrige uke å få fatt i to ps5. En bestilte jeg dagen før den jeg hadde forhåndsbestilte fra Komplett ifjor ble sendt...

Når bestilte du fra komplett ? Bestilte i juni 2020 og fortsatt ikke fått noe... Latterlig opplegg.

Edit: fant svar litt bak i tråden, så antar min er rett rundt hjørnet da...

Edited by hanspw

Bestilte fra elkjøp i går. Kom opp med estimert levering i dag. Synes det virket for godt til å være sant, men tenkte da betaler jeg 109 frakt i stedet for gratis. Ser enda ikke ut som posten har mottatt den så kommer vel neppe før til uka. 

36 minutes ago, barezell said:

Bestilte fra elkjøp i går. Kom opp med estimert levering i dag. Synes det virket for godt til å være sant, men tenkte da betaler jeg 109 frakt i stedet for gratis. Ser enda ikke ut som posten har mottatt den så kommer vel neppe før til uka. 

Samme her, for krysse fingrene at den kommer i dag da :D

Kjøpte på elkøp i går.

Posten sier levering mellom 15-23 i dag, og nærmere beskjed kommer når de begynner å kjøre :)

• Like 1

Fikk en kode til kjøp på Elkjøp som jeg ikke trenger da ps5 er på vei med posten fra kjell.com

Kode er 9449OIXI79D2C0 og må benyttes innen kl 15:00 idag.

Håper nån får stor glede av ps5 i hus snart

• Like 1
  • Heart 2

LeonSnow skrev (4 minutter siden):

Fikk en kode til kjøp på Elkjøp som jeg ikke trenger da ps5 er på vei med posten fra kjell.com

Takk!

LeonSnow skrev (6 minutter siden):

Også takk :)