Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

ekeleee skrev (3 timer siden):

Har fremdeles ikke hørt noe fra Dustin Home etter at dem sa dem hadde fått inn leveranse av PS5 forrige uke. Tror dere det er håp om å få den denne eller neste uke?

Didrik82 skrev (13 minutter siden):

Vil tipse om denne da denne tråden her har hjulpet meg. Kanskje det er noen trøndere med en god trofeliste.

Finn kode 213159792

Koden er riktig, men annonsen er ikke kommet ut enda.

Plot twist: Du får en eske med stein på innsiden i posten

• Like 1

Crazypal skrev (12 minutter siden):

Power bruker lang tid må jeg si 😅

Jeg vant i Power-konkurransen i slutten av februar. Fikk melding torsdag 25.02 om at jeg var en av vinnerne, fredag 26.02 fikk jeg mail som jeg måtte svare på for å gi tilbakemelding på hvilken versjon jeg ønskte. Da ble det helt stille frem til mandag 01.03, der jeg fikk betalingslink. De trodde også at jeg ville ha digitalutgave selv om jeg svarte på mail at jeg ville ha fysisk versjon. Så det er kun flaks at jeg fikk riktig. 

Ergo er det bare å smøre seg med tålmodighet. I mitt tilfelle brukte de da fire virkedager fra jeg fikk beskjed om at jeg hadde vunnet til jeg fikk betalingslink.

Screenshot_20210331-133750_Gmail.jpg

Edited by MrNikers

2 minutes ago, MrNikers said:

Jeg vant i Power-konkurransen i slutten av februar. Fikk melding torsdag om at jeg var en av vinnerne, fredag fikk jeg mail som jeg måtte svare på for å gi tilbakemelding på hvilken versjon jeg ønskte. Da ble det helt stille til mandag 1.mars, der jeg fikk betalingslink. De trodde også at jeg ville ha digitalutgave selv om jeg svarte på mail at jeg ville ha fysisk versjon. Så det er kun flaks at jeg fikk riktig. 

Ergo er det bare å smøre seg med tålmodighet. I mitt tilfelle brukte de da fire virkedager fra jeg fikk beskjed om at jeg hadde vunnet til jeg fikk betalingslink.

Screenshot_20210331-133750_Gmail.jpg

Oo 

aznor skrev (11 minutter siden):

Oo 

Men jeg ser nå at de har begynt med rabattkoder på samme måte som Elkjøp har gjennomført konkurransene sine. Så da er det håp om at det kan foregå litt mer knirkefritt. Forrige konkurranse de kjørte var en gjennomgående manuell jobb, der de gikk gjennom hver og en mail og sorterte etter når folk svarte på hvilken versjon de ville ha!

For å gi litt tilbake i tråden så kan de av dere som er trøndere med grei trofe liste sjekke finn. 

La ut en melding med link her tidligere men ble sikkert slettet da salg ikke er lov.

• Like 1