Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

17 minutes ago, Gitarkasse said:

Joda, men jeg spilte det for 10 år siden 😛  Lyst på Ps5-versjonen for all del, men vil ikke betale 900 kroner for en remake. Sikkert mange som er uenige med meg der, men. 

Vel, nå er dette nesten litt mer enn bare en remake. Det er jo redefinert.

Er det noen som ikke har mottatt noe svar fra Elkjøp enda? Jeg skjønner at løpet er kjørt, men hadde vært fint med en bekreftelse.

Spamfilteret mitt luka den ut denne gangen, så måtte se i reklame-kategorien for å finne den. Kan hende den ligger der hos deg og. 

Edited by Gitarkasse

Åååååh shit....ser nå at det ikke kom en bekreftelsesemail på påmeldingen jeg la inn...noe gikk gæli, sikkert feil emailaddresse, shit shit shit AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG    :løperundtistuaoggaule:

Boye skrev (1 minutt siden):

Åååååh shit....ser nå at det ikke kom en bekreftelsesemail på påmeldingen jeg la inn...noe gikk gæli, sikkert feil emailaddresse, shit shit shit AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG    :løperundtistuaoggaule:

Sjekk søppelpost

Gitarkasse skrev (4 minutter siden):

Spamfilteret mitt luka den ut denne gangen, så måtte se i reklame-kategorien for å finne den. Kan hende den ligger der hos deg og. 

Ligger ingenting i spam, dessverre. Shit, tenk om jeg har vunnet men e-posten ble borte under sending? Sikkert sendt med PostNord.

2 minutes ago, Kanelbollemannen said:

Ikke noe vits å kjøpe fra CDON hvis du har tenkt å scalpe i hvert fall. Er vel på lager over alt innen de kommer på lager i mai.

Det er vel litt optimistisk?

Just now, Gitarkasse said:

Det er vel litt optimistisk?

Ikke egentlig hvis du ser på hvor mange som får nå. Prisene går stadig ned. Det eneste som eventuelt for fortgang i scalping igjen er hvis noen annonserer at de rett og slett er tomme for chipper, noe som kan være aktuelt da det stadig blir mindre chipper og mer etterspørsel.

Har omsider fått en kode, men det er i navnet til en kompis. Skal kjøpe til sønnen min. Noen som vet om kodene er personlige og vil bli sletta om de brukes av andre, eller fungerer det?

RexRodney96 skrev (4 minutter siden):

Ny runde med forhåndsbestilling på CDON

https://cdon.no/spill/playstation-5-release-2021-54876367

Takk, fikk nå lagt inn en ordre så får vi se når den dukker opp.

Bellanca skrev (Akkurat nå):

Har omsider fått en kode, men det er i navnet til en kompis. Skal kjøpe til sønnen min. Noen som vet om kodene er personlige og vil bli sletta om de brukes av andre, eller fungerer det?

Ifølge andre så skal det funke.

• Like 1

1 minute ago, Hunter_ps5_hunter said:

Har noen av dere som fikk ps5 og fortsatt følger med fått ps5 før den forhåndsbestilte tiden? 30. mai føles litt langt ut i tiden.

Forhåndsbestilte digital med forventet levering i midten av april, jeg fikk den på mandag. 

• Heart 1

Gitarkasse skrev (3 minutter siden):

Forhåndsbestilte digital med forventet levering i midten av april, jeg fikk den på mandag. 

Når bestilte du?