Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

MacBain skrev (Akkurat nå):

Bare å vente til DNB Supertilbud hos Power, da vil du få 55" LG CX til 14K.

Tipper vi ser den engang til 10k får vurdere en da mulig kun til Ps5 i et annet rom.

1 minute ago, samco said:

13k for en C9 55 betalte under 10k for min .

Da har du fått en utrolig god pris. Billigste jeg har sett var 12k etter lanseringssalget i vinter/våres.

1 minute ago, ITtraktor said:

Morsomt at 55" nå regnes som en liten TV! Men du har jo for så vidt rett. 

Ja, det er litt artig. TV'en er jo slett ikke liten, men 55" er jo den minste av de vanlige størrelsene nå (dvs. størrelser man får tak i og som har et bredt modellutvalg å velge i). Jeg må bygge om hele kjellerstua mi for å få plass til noe større enn 130cm bred TV, så blir nok 55" på meg i overskuelig fremtid.

jcberg skrev (Akkurat nå):

Da har du fått en utrolig god pris. Billigste jeg har sett var 12k etter lanseringssalget i vinter/våres.

Ja, det er litt artig. TV'en er jo slett ikke liten, men 55" er jo den minste av de vanlige størrelsene nå (dvs. størrelser man får tak i og som har et bredt modellutvalg å velge i). Jeg må bygge om hele kjellerstua mi for å få plass til noe større enn 130cm bred TV, så blir nok 55" på meg i overskuelig fremtid.

Rundt 9k for Panasonic 950 Oleden min oxo på Power ei helg

ballerusk skrev (55 minutter siden):

En annonse påstod han har fått bud på 13k+, så det er vel der landet ligger.

En med 16k her...

SkyMarshall Arts skrev (22 minutter siden):

For en GRUUUUSOM dag. Føler meg brukt, utslitt og ferdig levert.

Ja dette her tok noen leveår fra meg. Legg til rundskift hele livet så ligger jeg faen meg i grava før man bikker 60 sikkert.

• Like 2

TiLT42 skrev (1 time siden):

Og vips så er jeg nervøs siden jeg ikke har fått noen endringer i min ordre. 😛

Jeg har bedt om utlevering i butikk da, så det er mulig det også medfører endringer i hvordan ting rapporteres.

det virker sannsynlig!

Mala skrev (2 minutter siden):

Ja dette her tok noen leveår fra meg. Legg til rundskift hele livet så ligger jeg faen meg i grava før man bikker 60 sikkert.

Dette var absolutt ikke helsekost. Psykisk knekk. Går mørk helg i møte.

SkyMarshall Arts skrev (Akkurat nå):

Dette var absolutt ikke helsekost. Psykisk knekk. Går mørk helg i møte.

Helt det samme her. Hele dagen gikk til det, en kompis fikk tak i, eksamenslesinga gikk i vasken.

Da har CoolShop sendt meg melding om at jeg ikke får en PS5 allikevel. De hadde visst kun 250 stykker, og solgte for mange. Trodde virkelig jeg hadde kommet igjennom etter alt tullet hos alle andre sider i dag 😕

image0.thumb.jpg.61a7c55bafe988e9e41f9ac43fdec29d.jpg

Kigaroth skrev (1 minutt siden):

Da har CoolShop sendt meg melding om at jeg ikke får en PS5 allikevel. De hadde visst kun 250 stykker, og solgte for mange. Trodde virkelig jeg hadde kommet igjennom etter alt tullet hos alle andre sider i dag 😕

image0.thumb.jpg.61a7c55bafe988e9e41f9ac43fdec29d.jpg

Se her ja. Nå begynner grusomhetene igjen 😆💦

Håpet virkelig at jeg fikk en nå etter alt det tullet som Komplett stelte i stand tidligere. Har en ordre der inne som ble bestilt tidlig den 23. April, som jeg trodde var tidlig nok ute. Har irritert meg lenge over at de ikke kunne si i fra før det var for sent alle andre stedere. Forbanna irriterendes at det ikke skal gå an å få igjennom en eneste bestilling.

"Vi la dessverre ut produktet for lenge til å sikre at de som kjøpte faktisk fikk kjøpt, men ta det med ro, vi slettet ordren din slik at du ikke havner lengre fram i køen enn botene dersom flere blir tilgjengelige"

Jallasjappe, glad de ikke fikk pengene mine.

Just now, SkyMarshall Arts said:

Hmmm ok. Da er jeg 46 forann deg. Ikke fått mail enda om kansellering. Det er rimelig close i så tilfelle.

De sier at ordren er kansellert, men ingenting har skjedd på nettsiden deres, så får se statusen i morgen.

Jaja... Får bare vente da til Komplett sender ut en i mars...