Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sindre1996 skrev (2 minutter siden):

Flere som har fått denne? Jeg er MyPower kunde men ikke fått 

Er også mypower kunde, men hadde slått av at Power kan kontakte meg på epost 🥵

Skrevet
Thror skrev (1 minutt siden):

Det var nok tilgjengelig et lite øyeblikk fra netonet nå som privatperson, men jeg var ikke rask nok.

Nei, har trykket refresh på netonet disc og digital hele tiden siden kl var 0940

• Liker 1
Skrevet
Just now, Nadde said:

Nei, har trykket refresh på netonet disc og digital hele tiden siden kl var 0940

Jeg hadde den i handlekurven, men innen all infoen var fylt inn så var den utsolgt.

Skrevet (endret)

Fy..... Nå klikker det snart. Da kunne vel f... meg den jeg hadde i handlevogna blitt reservert? Men fikk jo ikke fullført handelen nå engang. 

Den VAR tilgjengelig ja  

570CCD64-EFCB-4575-BD79-52B0E17505E6.png

Endret av NorthugJr
Skrevet
Just now, Thror said:

Jeg hadde den i handlekurven, men innen all infoen var fylt inn så var den utsolgt.

Samme for meg, la den inn på b2b og endre til privat, hadde alt utfylt men rakk ikke trykke gjennom engang. 

Skrevet
Masimo skrev (4 minutter siden):

Er også mypower kunde, men hadde slått av at Power kan kontakte meg på epost 🥵

Oppdatering - bare å logge seg inn på brukeren sin på Power.no og så "Mine Tilbud" .. da kan man være med i konkurransen ;) 

• Liker 5
Skrevet
Masimo skrev (1 minutt siden):

Oppdatering - bare å logge seg inn på brukeren sin på Power.no og så "Mine Tilbud" .. da kan man være med i konkurransen ;) 

Hmm, hos meg ligger det bare "Outlet" og "Se ukens kampanjer" under mine tilbud..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blir rett og slett for mye stress, tidskrevende også, er ikke verdt det for å være helt ærlig. Ingen spill der ute som rettferdiggjør den høye markedsprisen eller hype 😂 

Jo vanskeligere det er jo mere vil man ha

Endret av raym123
  • Liker 2
Skrevet
1 minute ago, raym123 said:

...ikke verdt det for å være helt ærlig. Ingen spill der ute som rettferdiggjør den høye markedsprisen eller hype

Loadingtid i AC Valhalla er nesten verdt prisen alene. Ellers helt enig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...