Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Voro skrev (2 minutter siden):

Slapp de nøyaktig klokken 10 sist uke?

Ja, 10:01 hadde jeg gjennomført kjøpet. Men at de skal slippe kl. 10 hver gang, er jo bare spekulasjoner. Det kan godt hende de slipper 11 eller 12 i dag.

Edited by Axl Rose

Gratulerer til de som eventuelt får tak i, jeg har jobbet natt så jeg gir opp dette nå... Natta. Våkner sikkert igjen om et par timer, da har flere fått kjøpt 👀 Sånn er livet. 

MercedesMotor skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som hadde litt høyere puls kl 10:00?

Nope. I følge Fitbiten hadde jeg nettopp en cardio økt..

• Like 3

1 minute ago, Chrabbed said:

Nope. I følge Fitbiten hadde jeg nettopp en cardio økt..

Ser også min puls økte litt. Men på dette tidspunktet er det ikke så mye å ha selve konsollen, er mer bare å få den tilsendt så man slipper dette styret. Det jeg derimot lurer på er når vi havner der PS5 blir tilgjengelig for kjøp når en har lyst. 

• Like 1

1 minute ago, Ali55 said:

jeg følger destill og fikk unread to ganger hos power og fikk ingen varsel. men det var ingen på lager

Jeg satt den opp i natt og fikk heller ingen varsler

Sindre1996 skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor de skal være så hemmelighetsfulle, scalpers får tak i konsollene de skal ha uansett, så må vi kjempe om restene. 

For å få skryt i media...

• Like 1

Sindre1996 skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor de skal være så hemmelighetsfulle, scalpers får tak i konsollene de skal ha uansett, så må vi kjempe om restene. 

Slik at de med bots og/eller varslingssystemer får best mulig sjanse til å kjøpe først.

• Like 1

Hadde flyttet et møte for å bli med på denne krigen, men ser at sjansen røk der! Satser på at det ikke blir noe slipp før etter 12 nå.

Virker som bare er Elkjøp som gjør noe fornuftig i kampen mot scalpere. Foretrekker heller konkurranser med begrenset kjøp og litt venting enn at alt bare blir plutselig lagt ut for allmennkjøp. Men sant som er vil butikkene bare tjene penger og ikke bryr hvem de selger til.

• Like 1