Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kittel2 skrev (2 minutter siden):

Min er bare «under transport» den, skal vel kanskje litt lenger enn deres.

Uansett, å prøve å endre utleveringssted skal jeg aldri gjøre igjen. Cdon sa først at de skulle gjøre det, og det klarte de ikke (2 ganger). Så da ble det opp til PostNord som enda ikke har klart å endre leveringssted, tross utallige forsøk.

Jeg fikk endret enkelt på my.postnord 

skyline skrev (1 time siden):

Har ikkje hørt ett pip fra Dustin. Står bare bekreftet i ordren min.

Så vidt jeg har forstått kjørte Dustin en slags "komplett.no-light" versjon med forhåndssalg av en del konsoller de ikke hadde.

YNWACarragher skrev (5 minutter siden):

Gikk fra "under transport" til "Sendingsinformasjonen er mottatt", antakelig fordi jeg endret utleveringssted. 

Okei, endret seg for meg og nå! Så da har vi det samme.

Takk for hjelpen! 

Kilko1337 skrev (6 minutter siden):

Kan en av dere som får pakke fra CDON/Elkjøp ta bildet av selve pakken? Så vet vi hvor godt pakka de er.

Kan fikse det når den kommer

• Like 1

7 minutes ago, Lockdown said:

Uff, ingenting fra Elkjøp enda 😅...Så mangen her har fått sende bekreftelse, er det noen andre enn meg som enda har ikke fått?

Venter fortsatt på Elkjøp. Bestilte 10:30.

• Like 1

Nimrad skrev (56 minutter siden):

Så vidt jeg har forstått kjørte Dustin en slags "komplett.no-light" versjon med forhåndssalg av en del konsoller de ikke hadde.

Jepp, tydeligvis, for eg fekk nettopp denne mailen:

"Per dags dato har vi ingen indikasjon på når vi vil få PS5 levert, Det vil komme en e-post med mer informasjon så fort vi har dette på plass. Det er sannsynlig at ordren vil bli levert i 2021, men når i 2021 vet vi dessverre ikke."

18 minutes ago, Zain1 said:

30 Oktober?

10:30 9. desember tror jeg? Ble plutselig lagt ut noen da, gidder ikke gå bakover i tråden for å sjekke.

4 minutes ago, Zain1 said:

Noen som vet når neste salg åpnes av Ps5? I så fall hvilke nettsider?

Ingen som pleier å få vite noe før det plutselig blir lagt ut noen for salg. Bruk Distill eller liknende web monitor i nettleseren din for å følge med på endringer på forskjellige nettsider, og følg ellers med på tråden. Pleier å være noen som varsler her når det blir tilgjengelig. :)

Edited by Burage