Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

44 minutes ago, It's always sunny in Philadelphia said:

Jeg gjordet det i fjor for litt over 1 år siden, men slik jeg har forstått det så er det fortsatt mulig. Min går ut om et par måneder, (tror jeg hadde 1 år og 4 måneder) så har tenkt til å prøve da med ny konto. Håper at det fungerer med ny bruker.

 

Hvorfor skulle det fungert bare i USA? Har ikke Microsoft de samme xbox store tilbudene i alle land?

En annen løsning er å kjøpe "EA Access 12 måneder" fra f.eks. Elkjøp til 180 kr via kundeklubb (normalpris 199). Hvis du har Game Pass Ultimate så blir dette automatisk konvertert fra EA Play til GamePass U med en ratio 3:1. Det vil si om du kjøper 3 stk for 540 kr (3 år med EA Play altså) så får du ett år med Game Pass. Det er god rabatt.

Det fungerer, for jeg gjorde det akkurat.
 

Quote

Redeeming your EA Play 12 Month code will automatically convert to 4 months of Xbox Game Pass Ultimate and will be added to your current Xbox Game Pass Ultimate account. By redeeming this code, you agree to this conversion. All conversions are final; ratio subject to change. See xbox.com/gamepass If you choose not to redeem at this time, you can keep your code and redeem it prior to its expiration date, if any.

 

Endret av Lostfields
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde virkelig ikke trodd at Elkjøp var så useriøse som dette. Men etter å ha hørt om skjermkortfadesen for et par mnd siden så er jeg faktisk ikke overrasket lenger. Nå vet man i hvert fall hva man går til når PS5 slippes om 8 dager.

En får se positivt på dette. Det gjelder så og si alle som har bestilt og ikke en liten andel. Vi er mange i samme båt her.

Lenke til kommentar
Lostfields skrev (1 minutt siden):

En annen løsning er å kjøpe "EA Access 12 måneder" fra f.eks. Elkjøp til 180 kr via kundeklubb (normalpris 199). Hvis du har Game Pass Ultimate så blir dette automatisk konvertert fra EA Play til GamePass U med en ratio 3:1. Det vil si om du kjøper 3 stk for 540 kr (3 år med EA Play altså) så får du ett år med Game Pass. Det er god rabatt.
 

 

Funker det å gjøre det flere ganger? Jeg gjorde akkurat dette uten å vite om det og plutselig var neste forfall i februar 2021 på GPU, så jeg måtte sjekke ut hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, MrCradock said:

Funker det å gjøre det flere ganger? Jeg gjorde akkurat dette uten å vite om det og plutselig var neste forfall i februar 2021 på GPU, så jeg måtte sjekke ut hva som hadde skjedd.

Ja, du kan stacke opptil 3 år med Game Pass. Mener dette er omtrent er 1/3 av prisen, så på denne måten får du 3 år til prisen av 1 år omtrent. Det er vel kun med Game Pass Ultimate at EA Play blir konvertert til GPU

Endret av Lostfields
Lenke til kommentar
1 hour ago, Raul07 said:

Føler jeg har maks uflaks, nå er pakken blitt forsinket i Bergen. Og det står at det ikke er posten sin feil. Skjønner ingenting. 

Samme her. "Sendingen kan bli forsinket pga eksterne faktorer utenfor Brings kontroll". Og jeg bor i Bergen så sykt frustrerende at den er rett rundt hjørnet.
Kanskje elkjøp betalte de litt ekstra for å late som at pakkene ble sendte på mandag selvom elkjøp ikke klarte å sende de 😛

 

Lenke til kommentar

Fant denne på bring sine sider, som ble publisert for noen uker siden. Jækla bra timing:

Det gjøres store arbeider på infrastrukturen på Bergensbanen, og spesielt omfattende arbeider vil pågå mellom Arna og Bergen i november og desember.

Dette medfører at det i perioden 11.11. – 17.11. ikke vil trafikkere godstog til og fra Bergen. Det opprettes en midlertidig terminal på Voss, og settes opp et begrenset antall tog dit, slik at noe fortsatt kan sendes på tog store deler av strekningen.
 

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg ikke bestilte fra Microsoft nå. Samtidig så er det ikke så viktig for meg å få konsollen med engang, men det har noe med forventinger å gjøre. Når det blir forespeilet at konsollen skal ankomme på lanseringsdag eller dagen etterpå, så er man innstilt på det. Sporingen til posten er ikke blitt oppdatert, så mest sannsynlig har den ikke blitt skannet i Norge ennå. Håper å få den innen helgen, men ingen krise om jeg får den tidlig neste uke. Bare skuffende.

Lenke til kommentar
Kokosnøtt skrev (6 minutter siden):

20:48 i Posten sin app, e-post 20:41.

Nettopp fått varsel i app, sms og e-post om at den har vært innom Oslo nå.

Kult for meg da... Bestiller 09.03 med prioritert frakt. Får ikke mail før 20:48 og venter fremdeles på at pakken skal nå Norge, for alt jeg vet ligger den fortsatt på lageret til Elkjøp.

Noen andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...