Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Adrian123 skrev (12 minutter siden):

Kult for meg da... Bestiller 09.03 med prioritert frakt. Får ikke mail før 20:48 og venter fremdeles på at pakken skal nå Norge, for alt jeg vet ligger den fortsatt på lageret til Elkjøp.

Noen andre?

Ingen endring siden melding sent mandag. Hmm. 

 

Endret av Wik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte 09.00 fra Elkjøp - fikk email i går kveld som mange andre. Fikk SMS i dag tidlig om at xboxen var i Oslo og kommer i dag - men ikke hørt noe mer. Den butikken hvor den sendes til tar aldri tlf - til tross for mange forsøk, så får se om jeg får hentet den i dag eller ikke.

Kan forøvrig tipse om at konverteringen fra xbox gold til ultimate ser ut til å fungere enda! Jeg kjøpte nettopp 2 år med live (skulle kjøpt 3 - men var usikker da det sto flere steder at tilbudet var over) hos Elkjøp, fikk koden inne i ordrehistorikk på Min Side, la inn på min Microsoft-konto - og deretter trykken konverter for $1. For 1000,- har jeg nå Ultimate frem til januar 2023 - noe som hadde kostet ca 3900 med vanlig abonnement 🙂 

Endret av Forza4
Lenke til kommentar
Forza4 skrev (4 minutter siden):

Kjøpte 09.00 fra Elkjøp - fikk email i går kveld som mange andre. Fikk SMS i dag tidlig om at xboxen var i Oslo og kommer i dag - men ikke hørt noe mer. Den butikken hvor den sendes til tar aldri tlf - til tross for mange forsøk, så får se om jeg får hentet den i dag eller ikke.

Kan forøvrig tipse om at konverteringen fra xbox gold til ultimate ser ut til å fungere enda! Jeg kjøpte nettopp 2 år med live (skulle kjøpt 3 - men var usikker da det sto flere steder at tilbudet var over) hos Elkjøp, fikk koden inne i ordrehistorikk på Min Side, la inn på min Microsoft-konto - og deretter trykken konverter for $1. For 1000,- har jeg nå Ultimate frem til januar 2023 - noe som hadde kostet ca 3900 med vanlig abonnement 🙂 

Hva mener du her på slutten? Har ikke hatt konsoll fra Microsoft på mange år. 
 

jeg kommer til å trenge live pluss gamepass eller noe sånt ? Og kan man få set billigere på en måte her ?

Lenke til kommentar

Ønsker du Game Pass Ultimate? Søk det opp. Anbefales på det sterkeste - da man får tilgang til svært mange spill + online + EA Play for ca 150 i måneden. Samtidig er metoden over en måte å skaffe seg det til en fjerdedel av prisen igjen - står masse om det på Series X Subredditen også! 

Lenke til kommentar
Forza4 skrev (2 minutter siden):

Ønsker du Game Pass Ultimate? Søk det opp. Anbefales på det sterkeste - da man får tilgang til svært mange spill + online + EA Play for ca 150 i måneden. Samtidig er metoden over en måte å skaffe seg det til en fjerdedel av prisen igjen - står masse om det på Series X Subredditen også! 

Må lese.  Så hvis jeg går for game pass ultimate som koster 150 kr mnd så trenger jeg ikke noe mer ? 
 

man kan spille online man har tilgang til de aller fleste spill som kommer ut er kommet ut i tillegg får man ea med på kjøpet ?  Et ABN til alt ? 

Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (1 minutt siden):

Må lese.  Så hvis jeg går for game pass ultimate som koster 150 kr mnd så trenger jeg ikke noe mer ? 
 

man kan spille online man har tilgang til de aller fleste spill som kommer ut er kommet ut i tillegg får man ea med på kjøpet ?  Et ABN til alt ? 

Altså jeg har ingen anelse hvilke spill du ønsker - er ikke alle som er på Ultimate. Men i mine øyne er det en stor andel gode spill der - så opp til deg. Jeg skal i hvert fall ha det i all overskuelig fremtid + kjøpe enkeltspillene jeg vil ha i tillegg

Lenke til kommentar
Adrian123 skrev (38 minutter siden):

Kult for meg da... Bestiller 09.03 med prioritert frakt. Får ikke mail før 20:48 og venter fremdeles på at pakken skal nå Norge, for alt jeg vet ligger den fortsatt på lageret til Elkjøp.

Noen andre?

Det samme her. De printa bare ut alle postlappene, slik at varsling ble sendt ut, slik at de kunne ha det på det 'rene" at alle ble "sendt" på release. Mest sannsynligvis ble de ikke pakket og sendt før idag. Forvent scanning sent idag eller imorgen tidlig med utlevering fredag..(med forbehold om hvor du bor)

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Mookie said:

Jeg blir ikke ferdig i denne tråden før Power får ut finger'n!

Samme her. Vi får nok holde liv i tråden et par uker til.

Men akkurat nå føler jeg meg ekstremt forbanna 🤬 Dette er fra chat'en i dag. Det kan ikke ha vært mange som sto foran meg i den køen der.

Quote

Vi fikk inn et begrenset utvalg som ble tildelt de som var først i bestillingskø

 

Lenke til kommentar
Just now, Steve0 said:

Samme her. Vi får nok holde liv i tråden et par uker til.

Men akkurat nå føler jeg meg ekstremt forbanna 🤬 Dette er fra chat'en i dag. Det kan ikke ha vært mange som sto foran meg i den køen der.

 

Det der er bare tull! de har 0 kontroll. Tror ikke noe på at vi får maskin før neste batch...Dvs i januar...

Lenke til kommentar
Forza4 skrev (1 time siden):

Kjøpte 09.00 fra Elkjøp - fikk email i går kveld som mange andre. Fikk SMS i dag tidlig om at xboxen var i Oslo og kommer i dag - men ikke hørt noe mer. Den butikken hvor den sendes til tar aldri tlf - til tross for mange forsøk, så får se om jeg får hentet den i dag eller ikke.

Kan forøvrig tipse om at konverteringen fra xbox gold til ultimate ser ut til å fungere enda! Jeg kjøpte nettopp 2 år med live (skulle kjøpt 3 - men var usikker da det sto flere steder at tilbudet var over) hos Elkjøp, fikk koden inne i ordrehistorikk på Min Side, la inn på min Microsoft-konto - og deretter trykken konverter for $1. For 1000,- har jeg nå Ultimate frem til januar 2023 - noe som hadde kostet ca 3900 med vanlig abonnement 🙂 

Hvordan gjorde du det?

Hadde du ikke ultimate fra før? På min konto kommer det opp at den vil konvertere 12 mnd. Gold til 4 mnd. Gamepass :( Det var penger wasted for meg. Kjøpte nettopp på elkjøp og kode digitalt som du skrev.

ps. Bestilte Series X kl. 09:04 fra elkjøp når forhåndsbestillingen åpnet. Fremme i Oslo i dag og forventet levert i morgen. Tok 0,- for frakt.

5B35AE04-9693-4CCB-BA4D-1D99E3CA9283.jpeg

Endret av PUNK
Bilde
Lenke til kommentar
PUNK skrev (10 minutter siden):

Hvordan gjorde du det?

Hadde du ikke ultimate fra før? På min konto kommer det opp at den vil konvertere 12 mnd. Gold til 4 mnd. Gamepass :( Det var penger wasted for meg. Kjøpte nettopp på elkjøp og kode digitalt som du skrev.

ps. Bestilte Series X kl. 09:04 fra elkjøp når forhåndsbestillingen åpnet. Fremme i Oslo i dag og forventet levert i morgen. Tok 0,- for frakt.

Smarteste er å lage ny bruker. Har hørt mange som sier at det fungerer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...