Gå til innhold

SIAN medlem drept.


Anbefalte innlegg

Psykake skrev (Akkurat nå):

Jeg mener ikke at du unnskylder det heller. Jeg tenkte selv at det har sannsynlig at det var utført av noen gale muslimer, men holdt det for meg selv frem til en eventuelt bekreftelse. I motsetning til en rekke FRPer som gikk ut med en gang. 

Da synes jeg det blir for lettvint å si i ettertid at det var naturlig å anta pga trusselvurderingene. 

Ja, helt enig. Det er helt greit å hoppe til konklusjoner, uansett hvor drøye og stereotypiske de er, sånn er det hodet fungerer, men det er noe helt annet å lempe de ut i media før man vet noe håndfast. Her har mange mennesker mye å lære, og en del politikere absolutt mye å lære, da de har ett mye større ansvar for hva de uttaler, enn Ola Dunk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
debattklovn skrev (4 minutter siden):

PST beskriver mulige angrep på politiet og mulige angrep på politiske meningsmotstandere.

Hvorfor er det relevant i denne sammenhengen?

PST skriver at det er sannsylig og mulig med angrep. For meg virker det som en syltynn trussel. Om noen får en kake i huet vil PST ha rett i at trusselen var reell, men det er jo ikke akkurat snakk om terror her, og langt ifra en trussel mot demokratiet.

Om en eller annen tulling blir avslørt med seriøse planer om å skade høyrefolk fysisk (utover kremskader) skal jeg gå med på at det er en faktisk trussel. Inntil det er det meget spesielt av en tidligere justisminister å fronte noe slikt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...