Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, hojohansen said:

Hei, jeg har brukt Telenor siden 1994, men vurderer å bytte til OneCall. Er det noe jeg bør/må tenke på?

Da er det på tide å innse at du ikke får noe særlig igjen for å være trofast kunde lengre. 

 

Onecall vil resultere i Telia dekning, så her er det kanskje en idé å ta en titt på Telia dekningskart før du peiser på. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
hojohansen skrev (12 minutter siden):

Telenor snakket om hva de hadde vs OneCall.

Bedre dekning, nettsurf-safe, id-forsikring osv.

Hos Telenor betaler vi (fem i familien) 1100,- da får vi ca 18gb tilsammen. OneCall kan tilby 60gb for omtrent samme pris.

Men nå er jo nettsurf safe ganske lite gjennomsikret, og idforsikring ganske idiotisk hvis man er oppgående bruker, er så ganske tragis dere betaler 1100 kr for 18 GB i måneden snakk om sløsing da voxi har 45 GB pakker til noen hundre. Så ganske idiotisk hvordan brukere sløser penger fordi de tror de gjør bra kjøp. Man kan jo dele trådløs med flere.

Sitat

Da er det på tide å innse at du ikke får noe særlig igjen for å være trofast kunde lengre. 

Det er fordi det ikke lønner seg å være markeds billigste levrandør, lønner seg bedre å gjøre som telenor og telia å flå og lure  kundene for å tjene mest mulig. Og skyte de er markedet beste. Slik ice gjør med lite dekning og treg ytelse er vel lite populært. Men de er jo billige så for de som ikke krever mye kan det fungere.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hojohansen skrev (14 minutter siden):

Vi snakker om 18gb fordelt på fem abonnementer, jeg trenger en løsning for hele familien tilsammen.

Det hele avhenger av hvordan forbruket er fordelt mellom brukerene,  og om det er mulighet for to sim-kort i telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...