Gå til innhold

PlayStation overhaler trofésystemet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-----

- Personlig så er jeg ikke så opphengt i dette med Utmerkelser og Trofeer som et konsept, dog der finnes unntak som f.eks. "Trackmania - Nations", men det slo meg litt merkelig at alle tiers ender på -99 utenom den siste der på "Gold" som ender på -98.

Flisespikkeri, men hadde det ikke gitt mer mening om den siste på "Gold" der også endte på -99 slik at "Platinum" ender på 1000 istedetfor 999.

-----

Slik det fremstår her så kan det sammenlignes med det å legge fliser som danner et dekkorativt mønster/bilde, men at midt oppe i det hele så er 2 av de mange flisene rotert 90 grader mot venstre bare for å irritere.

-----

Endret av BizzyX78
Skrevet
BizzyX78 skrev (20 minutter siden):

-----

Slik det fremstår her så kan det sammenlignes med det å legge fliser som danner et dekkorativt mønster/bilde, men at midt oppe i det hele så er 2 av de mange flisene rotert 90 grader mot venstre bare for å irritere.

-----

Enig i flisespikkeriet. Synst endringa er fin. Det er kjedelegare å hengje igjen på same nivået gjennom fleire spel enn at progresjonen er kjapp og merkbar. 

Skrevet (endret)

Level 12 jeg, haha.

Jeg synes achievements var litt artig på Xbox 360, men sluttet å bry meg om det for ganske mange år siden. Fikk man ikke noe ekstra ut av det på 360, eller husker jeg feil?

Endret av RaptorStrike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...