Gå til innhold

Hundretusener har tatt koronavaksine i Kina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ingen grunn til å frykte en vaksine fra Kina eller Russland, bare pga at den ikke er EU-skapt. Hvorfor pokker skal jeg stole mer på EU enn andre lands godkjente vaksiner. Derfor ville jeg gladelig ha tatt vaksinen fra begge disse landene... Har tatt alt av vaksiner siden 50-tallet, et 2-300 tilsammen. Det har etter hvert blitt mange siden jeg også har reist mye over hele verden. Hvorfor mener folk i dag at vaksiner plutselig har blitt farlige etter å ha blitt stukket og fått sprøytet inn alskens vaksiner siden etter krigen. Merker meg også at det i stor grad er kvinner som er vaksinemotstandere.

Lenke til kommentar
41 minutes ago, Simen1 said:

Hvordan er egentlig godkjenningsregimet i Kina og Russland sammenlignet med EU?

Dei vitskapelege prinsippa skal vere ganske like, men hugs at spesielt Russland er verdsleiande i korrupsjon og Kina ligg ikkje langt etter.  Sidan vaksinene er gigantiske prestisjeprosjekt, kan du rekne med at både biverknadar vert gøymde og glatta over og at effekten vert overdriven.  Russarane godkjende si vaksine og massevaksinere folk etter to fase-1-forsøk på 38 personar.  Forsøka har fått mykje kritikk.  Ei vaksine skal testast i tre fasar, den siste på fleire tusen personar for å fange opp sjeldne biverknadar.  Ingen siviliserte land ville godkjent ei vaksine som ikkje er testa for biverknadar, og spesielt ikkje når sjølv fase-1-studien er full av teikn på juks:

https://blogs.sciencemag.org/pipeline/archives/2020/09/09/the-russian-vaccine-data/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Sivert Sæterbø said:

Ser ingen grunn til å frykte en vaksine fra Kina eller Russland, bare pga at den ikke er EU-skapt. Hvorfor pokker skal jeg stole mer på EU enn andre lands godkjente vaksiner. Derfor ville jeg gladelig ha tatt vaksinen fra begge disse landene... Har tatt alt av vaksiner siden 50-tallet, et 2-300 tilsammen. Det har etter hvert blitt mange siden jeg også har reist mye over hele verden. Hvorfor mener folk i dag at vaksiner plutselig har blitt farlige etter å ha blitt stukket og fått sprøytet inn alskens vaksiner siden etter krigen. Merker meg også at det i stor grad er kvinner som er vaksinemotstandere.

Du skal vere glad for at dei vaksinene du har teke til no er EU-godkjende, og ikkje pøst ut etter ein veldig tvilsam test på 38 forsøkspersonar.  Ville du ha lete meg sprøyte eit eller anna stoff med ukjend effekt inn i kroppen din, etter at eg har testa det på 38 personar som i fylgje meg sjølv ikkje rapporterte om biverknader? 

 

Mange vaksiner har godt dokumenterte biverknader.  M.a. kan ei av polio-vaksinene gjere at den vaksinerte utviklar polio og kan smitte uvaksinerte.  Det er ein svært sjeldan biverknad, men fordi han finst brukar vi ikkje den vaksina i Noreg.  Villpolio er utrydda i Afrika, men vaksine-varianten er det ikkje.  No er det fleire tilfelle av den vaksine-induserte varianten enn av villpolio på verdsbasis:

File:Number of wild polio and cVDPV cases since 2000.png

I Noreg brukar vi ei polio-vaksine med daude virus.  Den kan ikkje smitte vidare, men har òg litt dårlegare effekt, må takast med sprøyte og er mykje dyrare.  Somme land brukar begge typar, med den dyre typen in fyrste runde og den billige i andre runde for å sikre immunitet blant dei som ikkje vart det av den dyre varianten.  Risikoen for å utvikle polio av den billige er då mykje mindre, fordi ca 95% vil vere immune frå fyrste vaksinasjon.

 

Dette har ikkje noko å gjere med vaksinemotstand, men med medisin og vitskap.  Det er lurt å skaffe seg kunnskap om korleis ei vaksine fungerer og kva biverknadar vaksina kan ha før ein vaksinerer alle.  Det gjeld alle medisinar, ikkje berre vaksiner.  Til dømes kan P-piller auke risikoen for blodpropp, slik at personar som har forhøga risiko for blodpropp av andre grunnar ikkje skal ta P-piller.  Hadde vi ikkje visst om den biverknaden ville mange fleire damer fått blodpropp.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...