Gå til innhold

Tabby

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg leter etter en god - og gratis - app slik at jeg kan skanne en del gamle papirbilder og lagre de på telefon og PC (uten vannmerker).

Jeg har allerede prøvd Photomyne og Fotoskanner. Photomyne gir relativt godt resultat, men bildene kan ikke videresendes ut av appen (uten at jeg må betale). (Kan jo selvfølgelig bruke metoden med å ta skjermbilde...) Fotoskanner synes jeg ga et dårligere resultat.

Jeg klarer greit å (over)se en del reklame om det er det som trengs for å slippe et betalt abonnement. ?

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

For å bruke "Windows Fax & Scan" må jeg ha en skanner ( i hvert fall på PC - jeg har ikke Windows på telefonen).

Nå var min tanke å bruke en app til telefonen slik at telefonen kunne brukes til å skanne gamle bilder og legge disse digitalisert inn på PC.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tabby skrev (På 4.10.2020 den 20.30):

Hei

For å bruke "Windows Fax & Scan" må jeg ha en skanner ( i hvert fall på PC - jeg har ikke Windows på telefonen).

Nå var min tanke å bruke en app til telefonen slik at telefonen kunne brukes til å skanne gamle bilder og legge disse digitalisert inn på PC.

Er det ikke bare å bruke kamera på telefonen? Det er vel det appene gjør. Hvis du har noe du legger telefonen på, så får du riktig avstand til arket du tar bilder av. Så er det enkelt å skjære bort det man ikke trenger som kamera fanger opp ekstra i paint på PCen, eller direkte på telefonen også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...