Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Strengen bak tennene etter tannregulering s


Gjest 761af...549

Anbefalte innlegg

Gjest 761af...549

Hei.
Noen med sånn streng bak tennene som har merket at den blir misfarget etter noen år?  Min vises litt fra forsiden av tennene og jeg mistenker at fortennene mine har blitt litt misfarget av den grunn. 
 

Synes det er skikkelig kjipt. Det vises hver gang jeg åpner kjeften. Blir litt sånn at jeg ikke klarer å smile skikkelig på grunn av det. Hadde en uvane med å skjule tennene mine fra før pga. overbitt. Klarte å legge fra meg den uvanen etter reggis, men nå kommer det tilbake kjenner jeg. 
 

Dårlig med penger for tiden på grunn av covid. Har rett å slett ikke råd til å gå til tannlegen. Lurte på om det er noe jeg kan gjøre med dette selv? Fjerne misfargingen? Vurderte nesten å male strengen hvit haha, men det er litt drøyt og vanskelig å gjennomføre. 

Noen tanker? 

Bilde: https://ibb.co/VpfVHb4

Beklager kvaliteten, men som dere ser er den noe misfarging på gang baki der. Please send hjelp. 

 

 

Anonymous poster hash: 761af...549

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...