Gå til innhold

Ny mus, MS Intellimouse best eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er absolutt ikke "tong", og du burde "nokk" prøve den litt "mere".  Generelt vil jeg anbefalle alle Logitechmus med det nyeste øyet. Hvis suzze ikke vil ha trådløs mus fordi sånne som Jabbala snakker om ting han ikke har greie på, så er jo det litt synd. Man burde prøve de nyeste trådløse musene som har kommet på markedet den siste tiden, før man avskriver dem.

Syns du trekker det litt vel lang nå, for det første så klarer jeg utmerket godt og velge om jeg skal ha trådløs mus eller ikke. Dette er ikke fordi Jabbala snakker om ting jeg ikke har greie på, hva vet vel du om hva jeg har greie på?! Jabbala er jo nesten den eneste som har prøvd og hjelpe litt her (takk til deg ;) )

Hvis det er slike poster du pleier og poste, kan du bare forsvinne for det hjelper ingen her... :mad:

Det er en grunn til at jeg velger og kjøpe slik jeg gjør:

Trådløse muser er dårlig til spill generellt, selvfølgelig mulig at en tråløs-mus til 700-900kr kan nærme seg Intellimouse-nivå, men da snakker vi om dobbel pris!

 

Har btw bestemmt meg for og kjøpe enten 4.0 eller 3.0 + fUnk matte.

I utgangspunktet er 4.0 en "froskeutgave" av 3.0

Jeg har prøvd begge og fant ikke noen umiddelbar forskjell på de bortsett fra utseendet. Valget mitt falt på 3.0 noe jeg syns er en meget lett og deilig mus å spille med :) Uansett hvilke av de to du velger så vet jeg du vil bli fornøyd

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...